diumenge, 6 de març del 2011

Un tomb per Canyamars i Can Bruguera

Corral d' en Forn : Jaume, Ramón Vilà, Quique, Xavi, David, Jordi, Pedro, Juan Carlos i Ramón Artigas

M’ agradaria comentar que la sortida d’ avui ha estat espectacular, èpica, com l’ última escalada al Turó Gros, ò el fanguer del passat 22 de febrer quan vam anar al dolmen de Ca l’ Arenes..... però no... la sortida ha estat bé... qualsevol sortida amb bici està bé, però en aquest cas ha estat estranya.

Ja d’ entrada el plantejament ha estat molt conservador per part meva, triant pistes fàcils per no forçar el meu canell lesionat, encara no recuperat, quan hem arribat a la Creu de Rupit en David ha girat cua per culpa un refredat que arrossega des de fa dies i anava amb les forces justetes, en Juan Carlos ( un nou crack que s’ ha unit a nosaltres ) ha tingut un contratemps amb la cadena de la bici que ha costat “un ou” solucionar i, per postres, hem perdut al Jordi i hem estat jugant al gat i la rata una bona estona abans ens tornéssim a trobar. Tot això ha motivat que en Ramón Vilà i en Ramón Artigas es separessin del grup per motius d’ horari.

Deixant de banda tot això i, repeteixo, tenint present que qualsevol sortida amb bici, per molt accidentada i estranya que sigui sempre es bona, avui el grup ha estat bastant nombrós. Hem sortit d’ Arenys de Munt en David, en Ramón Vilà, en Ramón Artigas, en Quique, en Jaume, en Juan Carlos, en Pedro, en Jordi i jo, en Xavi i hem anat pràcticament pel mateix recorregut que vam fer el passat 16 de gener pel veïnat de Rimbles pel Corral i que tant ens va agradar, amb la variant que hem baixat a Canyamars pel Camí del Mig. Concretament hem anat per : riera amunt fins Lourdes, Torrent de la Milans, pujada al Corral d’ en Forn i part del camí que porta a la Pedra de la Ferradura, desviant-nos, un 700 metres passat el Corral, a ma dreta fins el GR-83.

Coll de Can Bruguera
Ja al GR-83 a la dreta uns pocs metres fins la Creu de Rupit ( aquí ens ha deixat en David ) hem anat a Canyamars pel Camí del Mig, d’ aquí a Can Bartés ( Rimbles ), i escalada d’ un parell de km sense descans a Can Bruguera on hem avituallat amb un solet i temperatura primaveral.

Hem anat a buscar el GR-83 amb l’ intenció de desviar-nos al Coll Pallarès per pujar al Montalt a “cremar les naus”, però a l’ alçada de la Plana del Sastre se’ns han ajuntat l’ averia mecànica d’ en Juan Carlos i el “despiste” d’ en Jordi, fet que ens ha fet desistir de l’ intent per falta de temps ( aquí ens han deixat en Ramón Vilà i en Ramón Artigas ).

Comentar-vos que mentre s’ arreglava l’ averia han començat a passar els participants de la Transmaresme que anava des de Santa Coloma de Gramanet a Santa Susanna ( un “tute” d’ uns 85 km ).

Ens hem unit a la cursa el tram fins la Creu de Rupit on hem enfilat el camí de tornada cap a Lourdes i Arenys de Munt.

Aprofito per saludar als companys de JABALI BIKERS que estaven fent una corriolada des de Sant Cebrià de Vallalta i ens hem trobat a Lourdes.....ves a saber on deuen haver arribat .... son uns cracks !!!

En total hem fet uns 33 km, avui també amb poques fotos ( fins i tot amb això ha estat estrany !!! )

Apart del mapa habitual, en Juan Carlos, un crack que desitgem que es converteixi en un habitual de les sortides dominicals, ha penjat el recorregut a l’ enllaç següent :

Ah !!! pràcticament tenim definit el recorregut de la Titan Maresme del proper 20 de Març. En el transcurs d’ aquesta setmana publicaré el recorregut que més ò menys farem a veure que us semble.

Sortida del 6 de Març del 2011

Enllaços :

Mapa de la ruta

1. Buena ruta colegas.
    A ver si un día coincidimos con vosotros.
    Solemos ir al Montnegre con frecuencia.
    Me hago seguirdo vuestro.

Saludos:
    José Antonio BIKESTEROS

2. Hola Jose Antonio
    He seguido vuestro blog a través de JABALI BIKERS i tengo que felicitaros. Yo tambien me he hecho seguidor vuestro..... seguro que coincidiremos algun dia... todos los locos de la btt acabamos encontrándonos !!!!!

Saludos.

3. Muy bien relatado, me ha gustado a pesar de los contratiempos y me poneis los dientes largos para volver a madrugar la semana qué viene. Ya he visto que has colgado el link de la ruta.
    Jk

4. Eii Juan Carlos !!!!!
    Això espero, que tornis la setmana que ve.... ja veuràs que habitualment fem recorreguts molt distrets i, sobre tot, molt de "catxondeix".
    Hi ha molt bon rotllo !!!!!
    Normalment fem només una parada molt curta per avituallar-nos... ens agrada aprofitar el temps per fer el màxim de recorregut. Per aquest diumenge que ve prepararem una de mes variada, combinant pistes amb corriols.

Salutacions!!!

5. Hola ASSASSINS, ja estic recuperat ens veiem la setmana que ve!!!!

6. Companys de fang, respecte a la Titan Maresme, segueixo pensant que es millor baixar amb tren a Sant Adrià i fer el recorregut de pujada. Hem de tocar de peus a terra i tindre molt present que tornar pel passeig ( la major part per carretera ) no crec que ho fem..... 56 km d' Arenys de Munt a Sant Adrià i uns 40 km per la costa ho trobo massa per nosaltres.... acabarem agafant el tren igualment, suats, fets caldo i ple de gent.
    Quan publiqui el recorregut demano l' opinió de tothom que hagi de vindre..... farem el que decideixi la majoria.

FORÇA BTTAMUNT I FORÇA TITAN !!!!!!!

ASSASSINS !!!!!!

7. Booones companys!!!

Veig que una vegada més la sortideta va ser distreta, jo vaig tirar fins la Casa Nova, Collsacreu i baixada pels corriols de Can Mora, a quarts de 10 a casa, la dona contenta i cap al teatre, una matinal infantil que va estar força bé.

Veig que en Juan Carlos ens aportarà més informació de les sortides, m'he quedat acollonit amb les dades vía web...collons es molt interressat...

Referent a la Titan , jo ja ho dic,dubto que fem 100km si normalment fem de 35 a 40km, igualment per mi el que digui la majoria, i si a l'arribar a Sta Coloma estic petat, baixaré a St Adrià a agafar el tren, ni que sigui fent pudor..tot i que jo segueixo pensant en que podriem fer la ruta a la inversa, tren a les 7:30h, arribada a St Adrià a les 8h, i tenim 6 horetes per fer els 55kg fins a Rupit...bé ja direu, a mi tant m'és...

Ah, diumenge que ve, previa a la Titan, no hi han excuses, hem de fer una bona volta, podriem tornar als Plàtans de Can Valls, prop d'Olzinelles i tornar per Vallgorguina, can plana a tota pastilla per agafar "fondo"...es de les meves rutes preferides....

..veig que al "Senglar" d'en Xena li ha passat el mal de panxa....me n'alegro, la seva potència es troba a faltar....

Apa siau!!!

ASSASSINS!!!!

8. Be, crec que podeu comptar amb mi per la propera sortida del Diumenge, en Kike m'ha parlat molt be de la sortida aquesta d'Olzinelles, també la he mirat al blog i crec que pot-ser un bon entrenament per la titanmaresme de l'altre.
    Si em deixeu opinar, m'apunto a la idea de fer-la des de Santa Coloma cap a casa, es a dir baixar en tren i començar a caminar cap aquí.
    Penseu que no es tan facil com sembla i sortir cap allà, una vegada arribas no tens ganes ni d'agafar el tren i sent diumenge, molt menys d'aguantar la canalla la tarda que resta.
    De l'altra forma, penseu que els animals d'aquesta setmana, sortian a les 9 i a les 11 ja eran a la Creu de Rupit. Nosaltres crec que si sortim a les 8-8.30, segur que abans de les 12 podem fer el mateix. No crec que ens calguin les 6 horetes que dius David per fer els 55 kilos com diu ell.

Au, queda dit

9. Companys, estic d' acord en tornar a anar a Olzinelles. A veure si podem fer el recorregut complert fins Cal Draper. El lloc es magnífic i tota la ruta variadíssima, gens aburrida i dura en alguns punts....
    Jo ting una espina clavada de l' últim cop que vam pujar per Can Plana de Dalt..... els quàdriceps em van jugar una mala passada i em van fer posar el peu a terra......
    INDESEABLE... AIXÒ NO ES POR PERMITIR !!!!!

Respecte a la Titan, demà publicaré el que més ò menys serà el recorregut, que tant serveix si sortim d' Arenys de Munt ò Sant Adrià.

ASSASSIIIINNNNSSSSS!!!!!

10. Bon dia companys!!!

Celebro que us sembli bé anar a Olzinelles , sens dubte es una de les rutes estrella....

Referent a la Titan, "no hace falta desir nada más" , ho podem votar i s'acabat, si començem per St Adrià i veiem que anem molt sobrats sempre ens podem liar i tornar per Dosrius o allargar-ho per on vulguem, igualment, com que som un club assambleari , ho parlem entre tots aquest diumenge que ha de sortir una sortida ben rodona i èpica!!!

Benvingut Juan Carlos, veig que ets participatiu i això va bé, com més opinions millor...

a cuidarse!!!!

ASSASSINS!!!!!

11. Hola nens! Els Ramons vam acabar la sortida diumengera pel coll pallares,montalt, pedra de la ferradura i d'aqui estant em seguit per l'itinerari de l'open natura fins el Pollastre i baixant per la teixonera i Zona industrial cumplint amb l'horari rigorosament. El proper diumenge tots a punt a fer uns quants kilometres mes per agafar fondo.

12. Pep soc feliç sabent que ja estas be, si haguesis vingut, en Jordi seguint el teu rastre no s'hauria perdut.

13. Una salutació al SEÑOR BIKESTEROS, qualsevol dia ens trobarem i podrem gaudir plegats d'aquests entorns. Ens veurem les cares o ... el que sigui.

14. Bones companys,respecte a la sortida del diumenge el més segur és que hagi d'escurçar-la una mica, però igualment sortiré.Sobre la Titan respectaré el que digui la majoria, però crec que enterreu al mort abans de matar-ho, acordeu-vos de la pujada a Can Quel, al principi no volíeu per que era molt dura i després la vau pujar com a campions.Aquesta tarda he sortit 2 hores, he pujat Can Quel ,la casa nova després he pujat pel camí del GR83 fins a la creu de Rupit, després Santa Mónica i des d'allí fins a la Pedra de la Ferradura i baixar per Can Mora fins a Arenys total 30Km.Us poso les dents llargues ehh?.Per cert Pep m'alegro de la teva recuperació i ja estic desitjant veure't aquest Diumenge.

15. EI nens...després de 3 caps de setmana supurant mocs per a tot arreu i tirrant a mig gas, espero el proper cap de setmana impacient....aquest diumenge a tope collonsjamecagoenlaputa!!!!

Aquest Diumenge, toca pre-titan, el que vol dir, rodar i rodar sense parar....

Bé parar 10 minuts a esmorçar, fer quatre pets i avall!!

Apa siau

ASSASSINS!!!!

16. Bé, el que es fotrà pets a tope serà en Xena...l'haurieu d'haver sentit a la rua de carnaval de dissabte passat....una traca

17. OSTIA... QUINA ACTIVITAT AQUEST BLOG !!!!
    Ramón, veig que al final veu anar a vomitar al Montalt.... COLLONS, QUINA ENVEJA !!!!

Ei, Quique... suposo que lo d' aquesta tarda ha estat la nocturna que feu cada setmana... MOLT BON RECORREGUT, I DURISSIM. Arribaràs a la Titan super en forma.
    Respecte a la Titan, crec que lo important es fer una bona sortida i passar-ho bé. Tu coneixes la part del recorregut des d' Argentona a Sant Adrià i saps el que ens trobarem. Lo que penso es que si habitualment fem uns 35 km i acabem a les 11 del matí, immagina el que tardarem en fer 100 km, encara que fem 35 km per la costa.
    Personalment, i sempre ho dig, per mi les "titans" no tenen horari i per part meva no hi ha problema en aquest sentit ( un altre cosa es que les cames em responguin ), però la majoria voldrà tornar a casa per dinar i segur que acabem agafant el tren...

Bé, segur que no discutirem per aixó... ho acabem de concretar diumenge.

18. Ah !!!
    Independentment del sentit que la fem... que tal anar per Dosrius i Can Vallalta per variar ?
    La veritat es que el tram del GR-83 fins la Creu de Rupit es una mica monòton i el tenim més que "sobat".

ASSASSINS !!!

19. Molt be nois,
    Ja teniu pensat la sortida del diumenge???
    Penseu el que diu el Quique, pot-ser l'haurà d'escurçar. Jo crec que no tindré problemes pero haig de ser a casa abans de les 13 h per un dinar familiar.
    Respecte al recorregut de la titanmaresme, podem votar per anar escalfant el tema no?
    D'allà para aca o d'aca per alla
    Jo voto Staco - Arenys agafant el tren a les 07.22h que arriba a Sant Andreu a les 08.01h o si perdem aquest podem agafar-ho 10 minuts més tard y començar a les 08.10h a un ritme assumible, podríem estar a casa abans de les 13h

Que penseu?

20. Jo també aniria a Sant Adrià en tren i acabar a Arenys, i a més, tal com he comentat abans, quan arribem a Argentona aniria cap a Dosrius per fer aquesta part mes distreta.

Per diumenge m' agradaria anar a Olzinelles, però sense presses... si en Quique ha de tornar abans, ja pensarem en un recorregut mes a prop.

21. El diumenge, per mi no patiu perquè quan jo pensi oportú, dono mitja volta i ja està, fins i tot potser si plou pot ser que faci tota la sortida.Respecte a la Titan, per la meva no es parli més, s'agafa el tren i fora discussions, i lo de la sortida d'ahir Xavi, vaig anar a la tarda, jo sol i la veritat és que si que és dura, però molt distreta.

22. Sobre la titan, sense comentaris, el diumenge en parlem. Xavi com tens el canell? re de sexe en solitari, fes bondat eh? Un Excelent per en Quique, un bon entrenament, ell si que s'ho agafa en serio.Juan Carlos un plaer poder llegir-te. Aquest bloc esta que treu fum .

23. Nens, que hi ha trampa.
    Resulta que no nomès en Quique fa sortidetes, avuí una de Santa Mónica nocturna desde la placeta i tornar. Pero sorpresa, En Pedro, en Jordi i en Jaume com un clau allà pedalejant. Per cert en Jaume amb nova burra, compte a la titan.
    aquí us deixo el track de Santa Mónica fet avui, no us perdeu la baixada desde lourdes que hem baixat a 51,7 km (Ricard, Agustí i un servidor) pavernos matau

jeje

24. Ramón, ara estaràs content... ja veus que la gent s' ha animat a participar al blog. Això es fantàstic, síntoma del bon ambient que hi ha entre tots, i cada cop som més!!!
    El canell està millor, però la veritat es que diumenge lo millor era no sortir per no forçar. Segurament tindré que acabar anant al fisioterapeuta.