dimecres, 23 de març del 2011

24 - BTTAMUNT TITAN MARESME

Els "Dotze del Patíbol" al Mirador de la Cornisa
Quin diumenge més bo que hem tingut !!!

Ha estat fantàstic... hem tingut bon temps, recorregut per tots els gustos, amb parts molt exigents tant en les pujades com les baixades, corriols força divertits, vistes fantàstiques del Barcelonès, litoral del Maresme i el Vallès... Que més es pot demanar ???

A punt per afafar el tren a Arenys de Mar
Tal com teníem programat, hem anat amb tren fins Sant Adrià del Besòs en David, Xena, Quique, Jaume, Santi, Ricard, Ramón, Juan Carlos i Xavi, on ens estaven esperant en Toni, Salvador i en Marc.

El grup, al complert - Sant Adrià del Besòs
Compta quilòmetres a zero i des d’ aquí hem anat a buscar el riu Besòs per pujar a Santa Coloma de Gramanet, a l’ alçada de la B-20 ( km 4,4 ). Aquest tram ha estat força bé per escalfar... i veure la quantitat de gent que transita pel Besòs...










A partir d’ aquí es pot dir que ha començat la Titan. Ens hem endinsat pel parc de la Serralada de la Marina per seguir, amb algunes variacions, el recorregut de la passada Transmaresme fins la Creu de Rupit travessant tota la Serralada Litoral i part del parc del Montnegre i el Corredor. Per començar hem anat per la pista senyalitzada que porta a Sant Jeroni de la Murtra ( km 7,7 ) i a la primera proba de foc : l’ escalada a " la Matadora " fins el coll on hi ha el dipòsit d’ aigua, per sobre de l' Hospital Germans Trias i Pujol, una pendent exigent, de les que “no s’ acaben mai” ( km 11,3 ).










Passat el primer escull hem anant fent un puja-baixa passant per La Conreria ( km 13,4 ), pujat al Turó d’ en Galzeràn fent ziga-zagues per les vinyes ( km 16 ), el Mirador de la Cornisa ( km 22,5 ) on hi han unes vistes magnífiques del Barcelonès, la Roca d’ en Toni ( km 25,6 ) i baixat a la part alta d’ Argentona per un camí plè de ziga-zagues força divertides fins un rial... rial ??... més ben dit, una platja !!! a tocar amb Can Raimí ( km 31,7 ) on no hi ha hagut més remei que posar el peu a terra... no hi ha hagut nassos de pedalar pràcticament en un tram d’ uns 500 metres.


El Barcelonès... impresionant !!!
Després de travessar la riera d’ Argentona i la C-60 comencem l’ escalada per pujar a Can Bruguera per, possiblement, el tram mes dur de tot el recorregut, sobre tot després de 35 km a les cames, prop de 7 km que s’ han fet... DURÍSSIMS... NO S’ ACABAVA MAI... SENSE CAP TRAM ON PODER DOSSIFICAR-SE... BRUTAL !!!!

Pujant al Turó d' en Galzeràn

Ja a Can Bruguera ( km 42 ), aturada amb “pikis-libis” inclòs per recuperar-nos una mica abans d’ afrontar la part final de la ruta.

Hem anat a buscar el GR-83 direcció Canigó, on tret d’ un parell de pendents al Pla de Can Xerrac ( km 44 ) i passat el Coll Pallarès ( km 46 ), la resta de la ruta ha estat bastant planera. Hem passat per la Font del Malpàs ( km 48 ), on hi ha l’ opció d’ anar al veïnat de Rimbles i Canyamars tombant a l' esquerra, i la Creu de Rupit ( km 50 ). Hem deixat el GR-83 per baixar al Santuari de Lourdes ( km 53 ) i Arenys de Munt.

En total, fins Arenys de Munt, hem fet uns 56 km.

En general, molt bon recorregut, variat, gran part pel GR-92 i GR-83... i molt de tràfic, tant de bicis com de gent passejant des de Santa Coloma fins Argentona.

Val la pena veure les dades de la ruta que ha penjat en Juan Carlos, com ja es habitual, a l’ enllaç següent :

http://connect.garmin.com/activity/74201439

Dades de l' IBP, altimetria i totes les dades d' interés... ESPECTACULAR !!!


Aquí hi ha un recull de les fotos que vam fer. L' àlbum complert el podeu veure i descarregar al Facebook.


Toni

Xavi

Jaume

Juan Carlos

Salvador

Ramón

Marc

Quique

Xena

David

Santi

En Juan Carlos i en Ricard, a l' únic lloc on s' el podia caçar amb la màquina de fotos... dalt de la bici, un cohet !!!
Fins i tot a aquesta foto surt borrós, el tiu... no pot estar quiet !!!
Nota : A aquestes últimes fotos falta en Ricard però.... en tiu anava tant ràpid que no hi havia temps ni de preparar la càmara !!!

Sortida del 20 de Març del 2.011
BTTAMUNT
Mapes de la ruta


23 comentaris:

  1. molt bona! que gran! en ricard si us molesta ens el envieu que l'espavilem! jejje a la que pugui m'apunto! ara no tinc btt- temporalment- però ho solucionaré! :)
    seguiu així! el grup cada dia creix! us heu fixat¿?
    nocturna muntbikes amb la lluna plena de abril o maig! opineu!

    MuntBikes

    ResponElimina
  2. Molt bona crónica nen, tenies raó, quan ens deies que trobariem a faltar les fotos que et vam deixar fer els ANSIOSOS més que els Assasins aquesta vegada.
    Un 10 per la teva feina.

    JK

    ResponElimina
  3. Espavilar al Ricard ????
    Més encara ????
    Però si es l' AVE amb dues rodes !!!!
    Jo encara m' estava enganxant als pedals i el tiu ja anava amb la directa, amb el ganivet entre les dents... QUINA MÀQUINA !!!!

    Per altra banda, ja ho saps, sempre ho comento, tothom es benvingut i espero que ben aviat poguem sortir plegats.

    Una nocturna amb lluna plena ? Tot es comentar-ho... l' únic cop que en vaig fer una vaig anar amb la me... de llumeta d' una bici Decathlon i em vaig cagar de por !!!
    Suposo que anant preparat no es el mateix... Jo faig horari comercial, com vosaltres, i suposo que es faría un dissabte, no ?

    ResponElimina
  4. Crònica a l'alçada de les espectatives!!!
    una nova aventura al sac...ara ho penso i ens teniem que haver fotut una buti a Can Bruguera,

    els gels i guarrades que ens vàrem fotre no van funcionar,

    He passat un dilluns caminant com en John Vaine després de 2nits a cavall!!!!

    Tema nocturna jo passo, feula vosaltres, no em vull fotre mal,prefereixo matinar.

    ...per cert i aquest diumenge ké???

    ASSASSINS

    ResponElimina
  5. AQUEST DIUMENGE AL PANTÀ DE LA BRINXA

    ResponElimina
  6. David, si acabem fotent-nos una buti a Can Bruguera, em guanyo una targeta vermella directe per arribar a les quatre de la tarda fent pudor a vi !!!
    La veritat, no se si totes les "xuxes" que em vaig acabar fotent van servir d' algo, però suposo que van ajudar. Després de la clavada que vaig tindre quan encara no portavem ni 20 km, vaig aguantar sense problemes fins pocs metres abans d' arribar a Can Bruguera, i després, encara que a un ritme de "diesel", del tirón fins la Creu de Rupit.
    Demà a la tarda ting fisioterapeuta a veure si em posa els múscols a lloc i em dona algunes recomanacions pels problemes de quàdriceps que ting últimament.
    Diumenge no surto, l' Isaac té futbol a Barcelona. Si puc sortiré el dissabte per la tarda.

    ASSASSINS !!!

    ResponElimina
  7. Ja es primavera... això significa que el dia es va allargant i, si tot va bé, aviat podre sortir un parell de dies per les tardes...
    OEE, OEE, OEE, OEEEEEEE !!!!!!

    PREPAREU-VOS... QUAN ESTIGUI UNA MICA ENTRENAT NO HI HAURÀ PIETAT !!! CAN BRUGUERA SENSE MANS !!!

    ResponElimina
  8. Juan Carlos, sort que el Toni també li agrada fer fotos. Jo vaig fer-ne fins el mirador, i ell va fer la resta.
    Veus ? aquest cop hi ha un parell que "guapes" que surto pujat a la bici, sense fer posturetes mirant a la càmara.

    ResponElimina
  9. Si si, ja he vist que mentrestant uns ens refredavem a la Mutua de Cabrils, tu posaves com una autentica model a la Roca d'en Toni.
    Ja veig que no patíes tant si podies pujar allà dalt.

    JEJEJEJE

    ResponElimina
  10. Que es aixó del pantà de la Brinxa??????????

    ResponElimina
  11. No fotis, a la Mutua de Cabrils vam pujar junts... Bé, jo endarrerit, com tot el matí, però aquí em trobava bé. De fet, els problemes van ser al principi i a Can Bruguera, la resta, a un ritme tranquil, força bé.

    Lo del Pantà de la Brinxa es una de les millors rutes que es poden fer pel Montnegre. Està darrera el Montnegre, sota Sant Martí. Hi hem anat pel Coll de Can Benet i des d' aquí hi ha un descens espectacular. Ara, amb les puges d' aquest últims dies, te que estar preciós.
    Es una molt bona idea anar-hi ara.

    ResponElimina
  12. Per cert, Juan Carlos, lo que es una passada son les dades que em vas passar de l' IBP i tots els detalls de la sortida a Olzinelles.
    Pots passarme les de la Titan ? També les publicaria... a més, ting curiositat.

    Molt bona aportació la teva amb el GPS. La veritat es que fins ara era reaci a aquests aparells, però em semble que després de veure com gestiones les dades a la que pugui en compraré un. Ja en parlarem per que m' aconsellis.

    ResponElimina
  13. Hola Xavi, les dades de IBP de la titan, te les vaig enviar al correu Orange el mateix dia crec recoredar, revisa'l i si no es correcte, fes'm-ho saber.

    ResponElimina
  14. Respecte al Garmin, la veritat es que no conec d'altres però aquest em sobra. Segur que avui en dia hi han virgueries millors, però a vegades tanta sofisticació, fa que no facis servir ni la 1/3 part del seu poder. Aquest el tornaria a comprar, i vaig coincidir en elogis al Camino de Santiago amb un company que el portava. Ja dic que no conec d'altres pero aquest per autonomía (10 hores aguantaba al camino de Santiago), prestacions, possibilitat de ficar recorreguts previament fets per altres, grabació de fins a 1000 laps, Pulsiometre, possibilitat de incorporació de cadència pagant 40 euros més, possibilitat de utilització per correr, el seu funcionament es mol intuitiu i l'aplicació de Garmin ja la coneixes, a més pots tenir totes les teves sortides guardades a la aplicació.
    Es a dir, qualitat preu está prou bé, perquè avui el trobes per 150 euros a Ebay amb gastos d'envio inclosos i crec que es un bon preu, jo el vaig comprar al març del 2008 per 220.
    Cony, si no porto comissió, vaig a trucar a Garmin ara

    ResponElimina
  15. Bé, aquesta tarda he anat al fisioterapeuta a que m' estovi els quàdriceps i, de pas, m' ha ensenyat uns quants estiraments per fer, si pot ser, a diari i quan surti amb bici... vamos, que si tot va bé això te "arreglo".

    ASSASSINS!!!!!

    ResponElimina
  16. Bueeeno Xavi, ...ja em veia fent la sortida d'homenatge de la teva despedida del ciclieme.

    ..COLLONS I QUI S'ESTUDIARÀ LES RUTES I FARÀ LES PUBLICACIONS....AIXÒ NO ES POT PERMITIR....MISERABLES....INDESEABLESS!!!!

    Bé aquest diumenge hem de parlar del tema pantà de la Brinxa, he vist una gent de Tordera que hi va anar dissabte passat i una passada, aigua per tot arreu tipus com l'últim dia a Olzinelles, hem d'aprofitar abans que arribi l'estiu i s'assequi tot.

    Xavi, demà sortiré de 16 a 18h, podem coincidir un trosset.Ja ens truquem.

    LA resta espero que esteu tots a punt per Diumenge.

    Apa siau!!!

    ASSASSINS!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  17. David, con que diumenge no podré sortir, demà vull donar-me una mica de "canya". Intentaré sortir a les 15h i aprofitar mentre hi hagi llum. No crec que vagi per Santa Mònica, ja hi vaig anar dissabte passat i ja saps que m' agrada variar. Segurament aniré cap a Vallgorguina, Can Clarenç, Corredor i, si ting temps, Ferradura, Corral i camí amagat.

    ResponElimina
  18. Sortir a les 15h...i una volteta per Vallgorguina...ehhhh...

    .PERO BUENO PERO BUENO ESTO QUE ES ESTO QUE ESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

    ASSASSINS!!!!

    ResponElimina
  19. Amics, com ja vaig avançar, dimarts em van possar falta els vampirs de les nocturnes i demà sentint-ho molt, tampoc podrè gaudir de la sortida de torn.
    No estic gaire fi, estic amb bronquitis, a veure que tal per la propera.
    Que us ho passeu molt bé, estaré atent de la crónica, que per cert qui la farà aquesta vegada si no va en Xavi tampoc???????

    JK

    ResponElimina
  20. Bé, Juan Carlos, lo principal es la salut... I LA BICI !!!! AHH, AHHH, AHHHHHHH !!!!
    La setmana que ve es compensa amb una bona sortida i llestos.
    Jo avui, després de la "pàjara" de diumenge passat, m' he posat a proba amb 30 km amb força pujades llargues... i ha anat bé. Collsacreu per Can Mora ( ò Can Colomer ), Casanova, Vallgorguina, Can Clarenç, Corredor, Can Quel i Lourdes. Del "tirón".
    Ara, amb el canvi d' horari, intentaré sortir al menys un dia entre setmana.
    La crònica ? en David em farà cinc cèntims... sempre hi ha algo que explicar, però aquest cop sense fotos... AHH, AHHHH, AHHHHHH !!!!!

    ResponElimina
  21. Ramón, estic preocupat, en tota la setmana no hem tingut noticies teves.
    Has anat a que et facin una posta a punt ?
    T' han posat unes cames biòniques ?
    Tens el KERS a punt ?

    A veure si demà feu una bona sortida

    ResponElimina
  22. ..ahir vaig passar a veure en Ramon per la tenda....fotia una cara de becaina marcant llençol a la galta..a tot li en diuen treballar...

    ResponElimina