divendres, 18 de març del 2011

L’ hora de la veritat : 1ª BTTAMUNT TITAN MARESME

S’ ha acabat el bla, bla, bla..... que si surto i faig dos hores d’ entreno amb la bici amb rodes quadrades... que si pujo a Can Quel d’ esquenes i sense mans... que si buaa, buaa que no puc entrenar !!!

PROU, PROU, PROOOUUUUU !!!... JA N’ HI HA PROU DE MONYADES !!!

Es l’ hora dels fets, de demostrar-nos a nosaltres i al mon que, amb entrenament ò sense... faci fred ò calor... encara que plogui i faci una calamarsada... BTTAMUNT NO S’ ARRONSA !!!... que tenim prou co..... per anar on calgui, quan calgui i com calgui !!!

Companys de fang, ha arribat l’ hora de la veritat... HA ARRIBAT LA TITAN MARESME.

Recordeu que agafem el tren de les 7,22 a Arenys de Mar. Sigueu puntuals, el tren no espera !!!

Enllaç a la publicació amb horari i recorregut.

Xavi
BTTAMUNT

40 comentaris:

  1. Penya, ara si.... ara si que ha arribat el moment !!!
    Per ara semble que, d' entrada, el temps el tindrem de cara.
    Ja esteu preparats ?

    HEM DE FER QUE AQUESTA SORTIDA SIGUI ESPECIAL !!!!

    ASSASSINS !!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Home, sucar, sucar.... no sé... potser hi ha alguna rotonda pel camí.....

    ResponElimina
  3. Avui he fet un parell d'hores pels termes D'Arenys de Munt i ho he fet no només per entrenar i gaudir,sinó per poder dir ben alt jo he sortit i els que no, que els donin pel.............sortidor de gasos.

    ResponElimina
  4. Els D'arenys de Munt quedem diumenge a les 6.59 h. al lloc de sempre per anar a buscar el tren

    ResponElimina
  5. Proxima estació....... Sant Andrià del Besos...
    Compte amb la cartera, arribem a la Mina
    Esteu preparats de veritat, porteu platans miracolosos o només pregueu a Deu.

    ResponElimina
  6. Jo, Juan Carlos, per si de cas portaré una corda, per si haig d'arrossegar a algú. 7'15 a la placeta?.

    ResponElimina
  7. Ramón, jo estaré a les 6,55, per si acàs. No vull patir i tenir que baixar a tota pastilla. No acostumo a agafar el tren i no se ni on s' agafa el billet...
    Quique, si vols porta la corda, però jo em demano el sidecar.
    AH, AAHHH, AAAAAHHHHHH !!!

    ResponElimina
  8. Jo sortiré a les 7:05h directe a l'estació!!!!

    Algú anirà de curt???

    ASSASSINS!!!!!!!!

    demà a les 7h del matí vaig a fer la volta a Santa Mònica per a les 9h esmorçar en familia, amb una mica de sort ni s'enteraran....si algú vol venir pasaré per la placeta a 7:05-10

    ResponElimina
  9. ah....Juan Carlos jo sempre vaig carregat......de KERS......

    .....si ve un giti li foto una Llacra matinera.....sense calçotet

    ....i si encara li queden forçes l'escanyo amb una càmara

    ResponElimina
  10. De curt ???
    No crec... baixar a les 7 del matí des d' Arenys de Munt de curt... em puc quedar "pajarito" abans d' arribar a l' estació.
    Jo aniré de llarg però lleuger, d' entrada amb dues capes primes. Si ting calor, una capa fora i a la motxila.

    ASSASSINS !!!!!!

    ResponElimina
  11. David, abans de afluixar el KERS, avisa... no m' agradaria tindre que acabar la sortida abans de començar per intoxicació radiactiva...
    PODRIA SER PITXOR QUE XERNÒBIL !!!!!

    ResponElimina
  12. Penya, al final, si l' Arnau em te la bici a punt aquest migdia, aquesta tarda faré una sortideta per estirar una mica els muscles... si no la té sortiré amb la bici del meu fill.
    Jo avui ja he començat la preparació. Per evitar problemes musculars ( últimament en ting bastants ), m' estic dopant amb potasi i magnesi... Demà abans de sortir un altre dosi, carregament de platans, xuxes, gel i totes les guarreries que trobi per casa i avall !!!
    Em semble que necessitaré un pitet.

    ASSASSINS !!!

    ResponElimina
  13. Nois, demà més d'un maldirà el dia que va decidir fer la sortida aquesta. Pot-ser jo seré el primer.
    No creieu que es pujar a la creu de rupit, l'altre dia em vàreu acollonir abans de pujar des de Vallgorguina per Can Plana i la veritat es que recordo pitjors pujades en el recorregut de demà, no pel desnivell instantani sinó pel acumulat. Les cames pesaran molt i molt. A més el recorregut no té res a veure amb el paisatge al que estem acostumats ultimament. Però ara ja no valen excuses, demà a les 7.15 a la placeta Quique i que Deu us perdoni.

    ResponElimina
  14. Estic pensant que pot-ser una mica just quedar a la placeta, hem de comprar el billet i el que diu en Xavi, es veritat, el tren no espera ningú.
    Si vols, Quique, ens veiem a l'andana directament a les 7.15 igualment.
    Que et sembla?

    ResponElimina
  15. Una altre cosa, hem de portar provisions, o poderoso caballero es don dinero i a jalar com jabalies en Can Bruguera, butifarra, mongetes, cervesa, carajillo i cap a la Creu de Rupit. Pot-ser aixó será una hora més d'estar fora de casa no?

    ResponElimina
  16. ultimes noticies, acabo de tornar de la hipica de orrius amb el meu fill, esta just a la riera d'argentona i a riera esta impracticable, normalment hi ha sorra, avui es tot un fangal, he coincidit amb 4 bikers que venien caminant 1 km i que precisament estaven fent la transmaresme i m'han comentat que han trobat molt de fang. Ja l'havien havien fet 2 d'ells fa 3 setmanes i en aquell moment decidien no acabar-la i tornar a casa. Ja veurem que trobem dema, la sort es que avui esta fent sol i s'eixugara una mica.

    ResponElimina
  17. quedem a les 7'05 al placata i nem tots junts

    ResponElimina
  18. nois, jo portaré una mica més de teca que un dia normal i jastà.
    I aniré directe a l'estació....ASSASSINS

    ResponElimina
  19. Els que baixem D'Arenys de Munt abans d'anar a l'estació passarem pel JONY'S a fer un cubata.

    ResponElimina
  20. Nois, acabo de ficar el recorregut al Garmin que porto (on trec els tracks que desprès veieu), he posat la ruta que van fer els de Tomas Domingo al gener per preparar-la de cara a la cursa oficial.
    Van fer-ho en 6:08 h en total, es a dir que si ho comparem amb el que va fer en Ricard, es 1 h més.
    Per que us feu una idea, en 30 minuts haurem d'haver pujat a Can Ruti... Parant-se 40 minuts en total, van arribar a la Creu de Rupit en 4 h justes, es a dir 3 h 20 pedalejant. Van sortir a les 8.55 i a les 13h ja hi eren a la Creu, crec que pot ser un bon ritme. Demà el portaré com a referència. Aixó si, van fer el recorregut per Can Bruguera, si fem alguna variant, ja perdrem les referències.

    ResponElimina
  21. Companys, algunes coses a comentar :
    Si la riera d' Argentona està tan malament podem anar per algún lloc alternatiu. Podem travessar la riera i anar pel camí paral.lel a la C-60... No em preocupa, com podeu immaginar, porto tot el recorregut en mapes i fotos per satèlit... improvisarem.
    Respecte al papeo, jo també portaré provisions, i en principi jo prefereixo fer un parell d' aturades com les que fem habitualment, però bé... per si acàs també portaré calers.
    Ramón, ja estarà obert el Jonny's a aquesta hora ? per si acàs podriem portar un bidó amb el cubata i ens el fotem de baixada !!!

    Avui he anat a recollir la bici al Munt Bikes i hi era en Ricard. Semble que la Titan traspassa fronteres ja que m' ha comentat que vindràn un parell de Xurribikers de San Vicenç de Montalt i a més, un company meu de feina que també va participar a la Transmaresme amb un màquina de Canet.
    Semble que la "conya" del cartell i el "bombo y platillo" que li hem donat a la Titan ha fet que molta gent s' hagi interessat pel que fem.

    ASSASSINS !!!!!!

    ResponElimina
  22. He penjat les fotos d' avui al Facebook...

    ResponElimina
  23. Nois, aquí teniu la vostra feina d'avui.
    Deu ni do
    http://connect.garmin.com/activity/74201439

    Que descanseu

    ResponElimina
  24. Només hi han aquestes fotossssssssssssssss
    Hem de tornar a fer-la

    ResponElimina
  25. NO SIENTO LAS PIERNAS!!!!!!!!!!!!!

    S'ha fet una mica llarga pero ho hem fet!!

    la baixada a Argentona lo millor, harem d'inventar una ruta per repetirla.

    Diumenge tornem-hi....hi hauriem d'anar pensant

    Podriem tornar a la Jungla

    Molt bones les dedes del Garmin!!!

    Apa siau!!!

    ResponElimina
  26. Nois, avui m' he donat compte que sortint només els diumenges no puc fer una sortida d' aquest tipus.
    Tant quan vam anar al Castell de Burriac ( la tornada va ser un "paseito" Verano Azul ) com, sobre tot, quan vam fer la Titan Montnegre, anava entrenat i no vaig tindre cap mena de problema i amb més ritme... però ahir... no es normal començar a tindre problemes musculars quan encara no portàvem ni 20 km. Això em va condicionar tota la resta de la sortida i el meu estat d' ànim ( les fotos no tenen res que veure amb el meu retard, a partir de les fotos de grup que vam fer al mirador, km 20, ja no vaig treure més al càmara ).
    Consequencia : ahir a la tarda em trobava bé, però avui m' he aixecat amb problemes al psoas i la part posterior de la cuixa esquerre. Hauré d' anar al fisioterapeuta. Em temo una lesió muscular...

    Intentaré fer una bona crònica de la sortida...

    ASSASSINS !!!!!

    ResponElimina
  27. Ei tiu!!! collons no t'amoinis, un mal dia el té tothom , igualment estic d'acord que sortint només el cap de setmana pot passar el que et va passar ahir, i a més tinc comprobat que si dissabte em passo una mica, diumenge se'm bloquejen les cames, si dissabte vas sortir a rodar i vas acabar fent 36 km, ja et veig pujant amb plat mitjà possante a prova i l'endemà catacrack!!!com una pedra...

    Referent a la crònica segur que et quedarà puta mare com sempre, i les fotos que tenim son de l'escalada fins el mirador que es la part més nova, ànims que només queden 6 dies per tornar a sortir.

    pd:si trobo a faltar fotos dels bessons d'en Ramon,va ser la nota eròtica de la sortida.

    Apa siau!!

    ASSASSINS!!!!!

    ResponElimina
  28. Per cert, Juan Carlos, boníssimes les dades del GPS.

    Avui en Toni em passarà les fotos que va fer. Entre les meves i les seves a veure si puc fer una bona crònica.

    ResponElimina
  29. Ep, crack, no vull sentir aquestes paraules, sembla que demanis perdó i res més lluny de la veritat. Aixó era una domingada per fer entre 12 amics, Com bé diu en RamónV un mal dia el té qualsevol i amb 55 km es normal patir, tothom va patir, jo ja sabia el que era, sobre tot Can Bruguera.
    Crec que entre tots ens vam fer mal, perquè sino no es normal que en Ricard arribés a Rupit fós i derrotat més del doble que el dia de la cursa de veritat on va fer els 85 km.
    Sincerament crec que ens vam castigar per tenir arrancades de caball i aturades de ruc, no serveix de res fer les pujades a 12-14 de mitja per després aturar-se a esperar a la gent que venia a 9-10, no deixar'ls descansar i tornar a agafar el ganivet una altra vegada,
    Si al final es tractaba d'anar tots junts, crec que el més inteligent hagués sigut agafar un ritme de 9-10 de mitja i no fer aturades que matxacen el sistema muscular i sobre tot les suades que es pateixe, que per cert fan que avui comenci un procès gripal de cal Deu un servidor. Així que, si no m'equivoco, aquesta setmana em tocarà descansar tant de nocturna com pot-ser diumenge. Trobareu a faltar el track, ja ho se però de moment així em sento, afebril, taquicardic, dolors muscular que no se si son per la titan o pel procès propi.
    Au, anims a tots i a per aquesta crónica, però no la facis amb ulls pesimistes...

    ResponElimina
  30. Juan Carlos,

    Gran aportació la teva!!!

    I gran fitxatge el teu, pobre de tu que diumenge no estiguis a la linia de sortida...ni que sigui a mig gas.

    Cuida't i si has de pendre medecines no triguis, jo vaig estar dues setmanes fent el burro i al final a la tercera, amb antibiòtics i mucolítics adecuats curat amb cuatre dies.Que tinguis sort.

    A cuidarse tots plegats!!!

    ResponElimina
  31. Per animar al personal, la pujada a Can Bruguera,que va ser la que ens va matar a tots, el Garmin diu que la vaig fer des de Argentona a la Coca Cola de Can Bruguera en 40 minuts, doncs bé, la gent que va fer el recorregut, i que cada vegada que em preguntaveu us deia, ens portan .... km, la van fer en 36 minuts, es a dir que també anaven fotuts de carallo.

    ResponElimina
  32. Més anims, vam trigar desde Can Bruguera fins a Rupit 30 minuts justos, exactament el mateix que els màquines del track de la cursa oficial.
    Per cert, podeu visualitzar el recoregut al Google Earth i el podeu comparar si teniu ganes amb el que jo portava que era aquest http://connect.garmin.com/activity/70822047
    Jo m'ho paso pipa analitzant aquestes xominades

    ResponElimina
  33. Juan Carlos, això es un vici

    .....per cert, m'ho estava mirant i he pensat que hem de fer el que queda fins a Malgrat qualsevol dia d'aquests...

    ....EEEEHHHHHHHH NOISSS!!!!!

    si si

    ResponElimina
  34. Tornarem a lluitar

    Tornarem a patir

    Tornarem a vèncer

    ResponElimina
  35. Ei, Juan Carlos, no malinterpretis les meves paraules. La sortida per mí ha estat molt bé, lo que reconec es que no va ser el meu dia i, encara que vaig tindre problemes al principi, em vaig recuperar i vaig gaudir com el que mes.
    Soc molt concient que no porto el mateix ritme que tú, el Quique, en Ricard... però més ò menys fos, arribo !!! Al contrari, quan vaig començar a tindre problemes ja em veia baixant a Masnou per tornar en tren, però anant en compte a les pujades vaig poder gaudir de la sortida.
    Lo de Can Bruguera ja era inevitable... DURÍSSIMA LA PUJADA... I LLARGA !!! ja ho saps.
    Fins la Creu de Rupit em vaig tornar a trobar bé, o sigui, que tret dels dos "moments crítics" per mí va estar molt bé. El que pasa es que avui m' he aixecat amb la sensació de que "algo" no funciona com cal i he fet una reflexió en "veu alta".
    Per altra banda, dir-te que estic totalment d' acord amb el David... gran aportació la teva en tots els sentits i espero que per diumenge estiguis a punt !!!

    ResponElimina
  36. Ah !!! Avui no ting temps, però demà publicació de la Titan.

    ASSASSINS !!!

    ResponElimina
  37. Xavi, les sensacions que tens són les típiques del que ha fet una sortida i ha tingut problemes musculars, gens que no es pugui recuperar en una setmana, t'ho dic per experiència, després de la xurribikers també em trobava així, i durant aquella setmana vaig prendre el magnési i ja està.Sobre el que dius de tirar menys que jo o que uns altres, això és qüestió d'entreno i de patir una mica, ja veuràs que després d'aquesta sortida notaràs una milloora.El que si t'aconsello és que no surtis dos dies seguits, així les teves cames estaran més descansades.ANIM, QUE AQUEST DIUMENGE ET VULL VEURE LA POPA.

    ResponElimina
  38. Bueno va, com deia el Sr Lobo.....

    veieu enllaç

    http://www.youtube.com/watch?v=BwuSRXf7r9g

    A recuperarse tots i el proper cap de setmana torne-m'hi

    ASSASSINS

    ResponElimina