dimarts, 18 de gener del 2011

Veïnat de Rimbles pel Corral i Can Vallalta

Turó de Can Figueroles

Aquesta setmana hem fet la sortideta per la zona del veïnat de Rimbles i Can Bruguera. Hi hem anat en David, en Ramón, en Xena, l’ Enric i jo, en Xavi... els que no fallem!!!!

Ens va agradar molt el recorregut de la Pedalada Nadalenca i hem anat fins la Creu de Rupit seguint la mateixa ruta : riera amunt fins Lourdes, Torrent de la Milans, pujada al Corral d’ en Forn i part del camí que porta a la Pedra de la Ferradura, desviant-nos, un 700 metres passat el Corral, a ma dreta fins el GR-83.

Pimera aturada : el Corral d' en Forn

Ja al GR hem tombat a l’ esquerra direcció Mataró fins el Pi de les Fontetes ( “ex” pi ), i a la dreta per anar fins el veïnat de Rimbles pel Pla de Fontanells, Can Vallalta i el Mas Silvestre.

Parada a l’ alçada del Turó de Can Figueroles aprofitant el sol per avituallar-nos abans de pujar a Can Bruguera.

Veïnat de Rimbles des del Turó de Can Figueroles

Es curiós el contrast tèrmic que ens hem trobat quan hem baixat al veïnat de Rimbles : de tindre una temperatura agradable i amb solet ens hem trobat amb una vall tota glaçada per la boira gebradora. Per sort per nosaltres els dos km de pujada fins Can Bruguera ens ha fet entrar en calor ràpidament ( per cert, durilla la pujada, comparable quasi a pujar a la Creu de Rupit per Can Framis, però amb recorregut una mica mes curt ).

Veïnat de Rimbles, glaçat

Hem tornat a la Creu de Rupit en plan passeig pel GR-83 i d’ aquí a Lourdes pel camí de Can Framis, atallant pocs metres mes endavant de la Creu a la dreta per fer una paradeta a la Font de l’ Aigua Roja.

L’ idea inicial era fer la tornada pel GR desviant-nos per un parell de corriols, inclús fer un tomb per les Voltes del Tintorer, però el temps s’ ens ha tirat al damunt. De totes maneres, com sempre, anem per on anem gaudim de manera molt especial de les sortides.

En total hem fet uns 33 km.

Sortida del 16 de Gener del 2011

Enllaços:

Mapa de la ruta

1. Penya, ja podeu anar preparant els "gaiumbus" de coll alt !!!!!!
    Sembla que aquest cap de setmana farà un fred que trencarà mes d' un cutis !!!!

NO VULL QUE NINGÚ ES "RAJI". DIUMENGE APRETANT CAIXALS !!!!!!

ASSASSINS !!!!!!!

2. TRAGÈDIA...TINC LA BICI A BOXES!!!!!

US VÀREU PASSAR AMB EL SABOTATGE

ASSASSINS

3. SI, SI......
    EXCUSES DE MAL PAGADOR !!!!!!!

RECONEIX QUE T' HAS "JINYAT" NOMÉS DE VEURE LA FOTO DEL "NOTES" CONGELAT.

SI TE L' ESTÀN ARRECLANT, APROFITA I QUE ET POSIN UN PARAVENT, TIPUS COM EL DE LES "VESPAS" ANTIGUES..... TIRAR NO SE SI TIRARIES, PERÒ ENS FARIEM UN FART DE RIURE !!!!!

ASSASSSSIIII !!!!!

4. Quina Tranca!!!!!!

5. Eiii Xavi, diumenge em de pasar pel solet, a per cert encarrega uns calsotets que has penjat, pero la talla xxxxxllll jajajajaja!!!!!!!