dilluns, 31 d’octubre del 2011

1r. Open Munt Bikes a Arenys de Munt

Punt de sortida, disposats a tot !!!
Aquest diumenge, com no podia ser d’ un altre manera, alguns dels membres de BTTAMUNT hem participat al 1r. Open que ha organitzat Munt Bikes a Arenys de Munt.

Hi hem anat en David, en Xena i jo i bé, ha estat força divertit, on tothom ha pogut triar entre els tres recorreguts possibles sobre la marxa, inclús combinar-los.

On es Wally ?
Nosaltres hem fet el mitja, d’ uns 29 km i, encara que anàvem per llocs on habitualment ens movem, hi ha hagut trams que hem trobat força durs.

Èxit de participació, més de 600 bikers, recorreguts mot variats, amb pistes, corriols, trialeres... de tot... i com sempre, envoltats d’ un dels millors entorns que hi ha per la pràctica del nostre esport favorit.

Estampidaaaaaaaa !!!!
Felicitats als companys de Munt Bikes per l’ esforç que han fet per que sigui un èxit... i ho han aconseguit... es clar que no ha estat perfecte, ja que organitzar un esdeveniment així, amb tanta gent i la complexitat que comporta es pràcticament impossible que surti tot bé, però crec que ho han superat amb nota.

Ha estat molt bé, us heu posat el llistó molt alt per l’ any que ve !!!


Objectiu complert, sencers i amb ganes de "buti" !!!
Com es habitual en mi en aquest esdeveniments, no m’ he recreat a fer fotos com en qualsevol sortida diumengera, però he fet quatre a la sortida i l’ arribada.

... Ah !!! originals obsequis, la samarreta i els mitjons estan molt bé... el caldo i el Fairy, de conya, això que m’ estalvio quan vagi al super... JUAS, JUAS, JUAASSHHH !!!! ... es clar, de la “buti” no cal comentar res, ha estat la motivació afegida durant els últims kilòmetres, quan les forces començaven a flaquejar...

Fins l’ any que ve !!!


Exibint els "trofeus" !!!
En Ramón, baixa més que sensible d' última hora
En Víctor i l' Andrés, companys Jabalís que no es van perdre l' esdeveniment... hi havia més
Un bon record per una gran jornada

Xavi
BTTAMUNT

9 comentaris:

  1. jo soc un dels que van patir error en 2 curves. el meu conta kilometres al final de la cursa va marcar 28.7km pero en el pas control em van marcar el curt. justament després va haver-hi molta confussio i en 2 curves suposo que em vaig desviar a la primera ja notaves que algo no anava be . soc el dorsal 132. pero veig que a l arribada no em posa error. m es igual el temps pero no vaig fer els 18km que deia que tenia el curt sino 10 mes

    ResponElimina
  2. Bé company, semble que al final vas acabar fent el teu propi recorregut... però, a que t' ho vas passar bé ? quedem-nos amb això, personalment per mi el temps invertit i la posició on quedi no es el més important... crec que si reflexionem sobre els "pros i contres" ben segur que al final veurem que, tret un parell de confusions en el marcatge, la resta ha estat força bé : recorregut variat, per tots els gustos, entorn inmillorable... i "buti"... QUE SERIA UNA PEDALADA SENSE BUTI ????

    ResponElimina
  3. si, a mi em va agradar, era la primera que feia i no sabia que trobaria. Vaig fer cas de la primera e sinolvidable ta la perdràs? com dic no m importa el temps ni l errada en el cami pk volia viure l expriencia i això si ho vaig trobar. en conjunt ha estat molt bé i segur que serà millor la seguente ^^

    ResponElimina
  4. Quina pena que no em troves bé per fer la cursa, veig que hi han els ingrediens necesaris per fer una contra-crònica d'aquelles que m'agraden tant en plan "Borde" o (potser és que estic frustrat de no fer-la)
    Canviem de tema.
    XAVI et f e l i c i t o més de 20 mil entrades en el bloc, que més vols? has donat una perspectiva diferent que va més enllà de l'esport de pedalar, un conèixer l'entorn i la més capdal per mí, la relació amb altres Bikers tot això és de pitet. Bé acabo que de tant fer-te la pilota em comença a fer fàstic.

    ResponElimina
  5. Dons si, Ramón, 20 mil... qui ho anava a dir !!!
    Ens aquests moments em venen al cap els records de les primeres sortides que fèiem en David, en Xena i jo,... especialment guardo un de molt bo i no es altre que el primer cop que vam pujar a Can Vives de la Cortada seguint el GR-5, llavors per nosaltres una gran aventura, quan, mentre gaudiem de les vistes, vas aparèixer tú, pedalant aixecat del seient, escalant com un crack Montnegre amunt... ho recordes ?... et vam aturar i vam preguntar-te : es dura la pujada fins dalt seguint el GR-5 ?... ens vas contestar amb una frase que ens va impactar i que des de llavors va entrar a formar part amb lletres d' or al llibre de frases mítiques de BTTAMUNT : " dura ?... DURÍSSIMA... PER PARAR A VOMITAR !!! "

    GRAN FRASE !!! ... NO CAL DIR RES MES !!!

    Bé, no continuo que em poso melancòlic...

    Hauré de fer una publicació "ESPECIAL 20.000", com fan a la tele, amb fotos dels nostres inicis fins avui, JUAS, JUAAASSS, JUAAASSSGGHHH !!!

    ResponElimina
  6. el primer de la cursa llarga no es creu ni de coña el temps que ha fet . surt una mitja de més de 30km/h que no surten ni en bici de carretera en pla...xd ains cuanto fantasmilla. el segon de la llarga ja es un temps mes raonable

    ResponElimina
  7. dorsal 186 jordi.Vaig fer 03h:56min del circuit llarg pero m'heu posat error i em deixa una mica trist,despres de l'esforç i patiment que vam tenir la majoria.Em conformo que hauria estat entre 16-17 segons el vostre llistat.Va estar be ja que coneixia la zona i em va agradar passar-hi.

    ResponElimina
  8. bueno soy el dorsal 650 y me dice k hay un error y a otros no, esto no se entiende yo iba con los de delante y lo k hicieron ellos lo hice yo, la organizacion nos hizo dar la vuelta y ekivocarnos pero todos hicimos lo mismo, k tiempo hizo el primero de la larga? pues hay estoy yo!! esto fue un rollo y luego cuando llegue me digeron k me devolverian el dinero y yo no e visto ni un pavo, total k me sento muy mal todo este embrollo por falta de gente en la organizacion, creo k la mayoria k llebava el mallot de la tienda tenian k haber ayudado a esta al desarrollo de la pedalada

    ResponElimina
  9. Hola dorsal 650, parece que algunos andais un poco molestos con la organización. Repito lo que ya he comentado mas de una vez :la pedalada no es competitiva y creo que lo mas importante es haber podido disfrutar de un recorrido, para mi, fantástico. Si para ti es tan importante la posición en que quedaste, sólo tienes que mirar la lista de tiempos i situarte.
    Por supuesto que hubo pegas, en todas las pedaladas las hay, pero supongo que organizar un evento de este tipo, y por primera vez, es normal y la organización ya habra tomado nota para la siguiente.
    Respecto a que los que llevábamos maillot de Munt Bikes, no te equivoques, yo lo llevaba pero no pertenezco al club de Munt Bikes i, como otros que tambiém lo llevaban, pagué mi inscripción igual que todos, pero llevo su maillot porque es mi tienda habitual y el diseño me gusta.
    Nosotros somos BTTAMUNT, un grupo de amigos de Arenys de Mar y Arenys de Munt que no pertenecemos a ningún club, salimos a disfrutar de la bici y el entorno cada domingo, sin espíritu competitivo, y al participar en este tipo de eventos lo que buscamos es eso : pasar un buen rato, en compañia de gente sana... I A POR LA BUTI !!!!

    Quisiera aclarar que este blog es independiente, sin ninguna relación con la organización, aparte de la amistat que pueda tener con la gente de Munt Bikes. Para cualquier consulta sobre la pedalada dirigirse al blog de Munt Bikes :

    www.muntbikes.com

    Saludos i .... BICICLETA I MUNTANYA !!!

    ResponElimina