dilluns, 18 d’octubre del 2010

Open Natura Arenys de Munt 2010


Ja està, ja ha passat el diumenge i, amb ell, l’ Open Natura per Arenys de Munt.

Ha estat espectacular i, encara que jo no tinc gaire experiència amb aquest esdeveniments, crec que un èxit total, tant de participació ( molt a prop dels 800 ), organització, recorregut i, molt important.... LA “BUTI” ESTAVA DE MUERTE!!!!!!

A més, hem estat de sort amb el temps i ha fet un dia perfecte per anar amb bici.

Respecte al circuit, he fet el llarg, de 29 km, en aproximadament 2h. 50’..... siii, siii, ja séeee, no es un gran temps però per mi, que fa poc mes d’ un any em fumava més d’ un paquet de tabac al dia i no havia pujat mai a una bici crec que està força bé, NOOO???

El recorregut dur, duríssim en alguns trams, cosa que ha fet que al terç final se m’ hagin engarrotat un parell de cops els quàdriceps de tal manera que semblaven els del Schwarzenegger en els seus millors temps, d’ altres molt tècnics, on he tingut l’ únic incident a l’ enganxar-me amb una rel, un tram de quatre km en baixada des de la Creu de Rupit fins arribar quasi a Canyamars on, apart de recuperar forces, l’ entorn es fantàstic, les vistes de part del Maresme, el bosc sobre Can Jalpí......de fet l’ entorn de tot el recorregut ES FANTÀSTIC!!!!

En definitiva ha estat molt bé i espero repetir l’ any que ve.

Felicitacions als companys de Muntbikes i el Club Ciclista d’ Arenys de Munt.

Aquí van un parell de fotos de la sortida i l’ arribada, amb el “trofeu”.






Pedalada del 17 d' Octubre del 2010

Xavi
BTTAMUNT

 Mapa de la pedalada ( llarga )

2 comentaris:

  1. Bona cronica Xavi.Nosaltres també vem gaudir de valent

    ResponElimina
  2. Gràcies, Jordi. Pel meu parè i, pel que vaig sentir i comentar durant el recorregut i a l' arribada, tothom so va passar molt bé, tant els "màquines" com vosaltres, com els que ens ho vam pendre amb mes tranquilitat. Jo, l' únic error que vaig tindre va ser pèndrem amb molta calma la sortida ( vaig sortir bastant endarrerit ), cosa que va soposar menjarme el tap de gent que es va fer abans d' arribar a Corral. Però en definitiva, tot fantàstic.
    Segueixo el vostre blog i està molt "currat".
    Felicitats

    ResponElimina