diumenge, 12 de desembre del 2010

"Dejà-bugo" al Dolmen de Ca l’ Arenes

En Miguel i jo al Dolmen de Ca l' Arenes

Avui, ja que només érem en Miguel i jo, i que ell encara no coneixia l’ indret ( no va vindre cap de les dues vegades que hi hem anat ), hem fet un   “dejà-bugo”, com diria el Puyol de Cracòvia, per anar al Dolmen de Ca l’ Arenes, però aquest cop sense quedar-nos a mitges ni equivocar-nos de recorregut.

Per anar-hi hem anat fins el Corredor seguint la Ruta 3 ( El Corredor per la Creu de Rupit ) amb alguna petita variació : per fer una mica mes variada la pujada ens hem desviat a l’ esquerra abans d’ arribar al Coll del Bruc i, a partir d’ aquí, tombant a la dreta als dos únics encreuaments que hi ha, hem anat al Coll del Bruc i d’ aquí a l' esquerra seguint la pista principal.

Ja al Corredor hem seguit fins el final la ruta senyalitzada del Dolmen fins Can Bosc.  Per mes informació veure el detall d’ aquesta part del recorregut a la Ruta 21 ( Dolmen de Ca l ‘ Arenes ), però sense equivocar-nos com va passar aquell dia, anant a la dreta al camí de Can Miloca i a 50 metres a l’ esquerra per anar a Can Bosc.

Can Bosc

La tornada, pel GR-92 que no hem deixat fins passat el Campament El Solell del Corredor, on hem seguit recte fins el final, just per sota del Coll del Bruc, pel mateix corriol de l’ anada. A partir d’ aquí pel mateix recorregut de l’ anada.

Avui hem gaudit de la gran varietat de pistes i corriols per on hem anat.
En total hem fet uns 31 km.

Enllaços :
Sortida del 12 de Desembre del 2010

Mapa de la ruta

1. PERO BUENO..PERO BUENO

PERO ESTO QUE ES!!!!!!

ESTO QUE ESSSSSRRJSSSS!!!!!!!

!!!!!!!!!!ASSASSINS!!!!!!!!!!!!!

2. David, t' has perdut una de bona !!!!!
    Tot el recorregut de pitet. Inclús el tram de la Creu de Rupit fins el Coll del Bruc, que es una mica monòton, al desviar-nos abans d' arribar-hi pel corriol que ens va ensenyar en Ramón quan hi vam anar l' últim cop... DE BABILLA, tant a l' anada com la tornada !!!!!

NO HASE FALTA DESIR NADA MAS !!!!!!

ASSASSINS !!!!!!!

3. el genet que pedala sense sillin16 de desembre del 2010, a les 18:59

JO TENGO UNA COSA QUE DICIR
    la propera vegada que en la sortida matinal hi hagi un minim de participants, com per exemple la darrera, s'ha d'anular, PERO QUI COLLONS US HEU CREGUT QUE SOU.QUINA FALTA DE COMPANYERISME Aquest diumenge estare en el punt de sortida, AMAGAT, HI SI ES TORNA A REPETIR ,començare a reventar rodes (les vostres)

4. AAAARRRJJKKLFFGGGG!!!!!!!!

AIXÒ ES EL QUE M' AGRADARIA VEURE : PERSONAL AMB PROU COLLONS PER SORTIR AQUEST PROPER DIUMENGE SOTA ZERO !!!!!!! QUE A LA QUE HA COMENÇAT A FER UNA MICA DE "RASCA" HI HAN QUE NO VOLEN SORTIR DE SOTA EL LLANÇOL.

ASSASSINS!!!!!!!!!!!

5. Aquest diumenge amb calçotets de John Vaine!!!

... i els peus...aiii els peus!!!!Pot ser terrible

Millor portar la petaca amb conyac