divendres, 10 de desembre del 2010

Vallgorguina pel Coll de Can Poliva

Can Clarenç

Després de l’ excursió del diumenge al Castell de Burriac, aprofitant aquests dies de festa i que el temps es ideal per anar amb bici, en Miguel, en David, en Xena i jo, en Xavi, hem tornat a fer una sortideta dimecres.

Hem anat a Vallgorguina primer i d’ aquí al Corredor seguint la major part del recorregut de la sortida que vam fer el passat 27 de Juny, però sense passar pel dolmen : Pujant al Pla de Carcasses pel Sot d’ Oradella i fins Vallgorguina seguint la ruta 5 ( GR-83 fins el Coll de Can Poliva i enllaçant a l’ esquerra amb el GR-92 ), travessat la carretera C-61 i hem anat cap el camp de futbol, desviant-nos a la dreta abans d’ arribar-hi per agafar el camí de la casa de colònies de Can Clarenç ( aquesta part del recorregut es una variant del que vam fer aquell dia ). Aquest camí, sense desviar-nos en cap moment, ens ha dut directament fins Can Pradell de la Serra on hem enllaçat un altre cop amb el GR-92, a l’ esquerra, per pujar al Corredor.

A Vallgorguina vam fer una nova amistat, en Vico

Des del Corredor fins Arenys de Munt pel Coll del Bruc fins els Suros d’ en Burget, a l’ esquerra per Can Quel ( ull, no agafar el GR-83 ) i ens desviem a la dreta quan arribem al segon revolt molt tancat a l’ esquerra, seguint el tram final de la ruta 15.

Per cert, aquest últim tram, des dels Suros d’ en Burget fins Lourdes, ha estat espectacular, possiblement el dia que l’ he gaudit mes ja que la pista tenia el punt d’ humitat perfecte per poder fer un descens a lo “bestia”, sense patir per derrapades i sortides de pista inoportunes.

En total hem fet uns 31 km.

Vallgorguina, al GR-92, per sobre del cementiri

Can Clarenç

El Montnegre des de Can Clarenç

Can Pradell de la Serra

Sortida del 8 de Desembre del 2.010

Enllaços:

Mapa de la ruta

1. MOLT MACA LA SORTIDA, I UN DIA ESPLÈNDIT AMB MOLT DE SOLET...APROFITEM QUE ARRIBA L'HIVERN!!!

SIAU!!!!

2. Si, tot el recorregut molt variat, amb tot tipus de terreny.... i la baixada "ESTRATOSFÈRICA", a lo Perico Delgado en els seus millors temps, al tram de tornada per Can Quel.
      BRUTAL!!!!!!

Aquest diumenge semble que també farà bon temps... aneu pensant per on us agradaria anar.

ASSASSINS!!!!!!!!

3. quatre bikers en montura de metall, o millor dit quatre herois cabalcant en montura de plata per la serralada montnegre-corredor,si,tot fantastic , llastima que no hi era,diumenge tampoc, encara no estic fi ja ens veurem la setmana entrant.

4. Tranquil, Ramón, que els camins no es mouràn de lloc i lo primer es la salud. Aquesta sortida ens ha agradat molt i segur que la tornarem a repetir.

5. Per cert, estàs fet tot un poeta.....
      es nota que ets de lletres!!!!