dimecres, 22 de desembre del 2010

Qui som ?

En David, Xena, Xavi i Miguel..."els pioners"

Quan fa poc mes d’ un any, en una de les sortides en David va deixar anar la idea de fer un blog explicant els recorreguts que fem, mai hagués cregut que tindria el seguiment que te en aquests moments.


La veritat es que em plena d’ orgull veure com diumenge darrera diumenge ens reunim una bona colla per anar a fer el que ens agrada : anar en bici i gaudir de l’ entorn privilegiat que ens envolta... estem al rovell de l’ ou !!!!

Poc a poc som mes gent, hi ha qui ve cada setmana i d’ altres de tant en tant, de tots els nivells, però tenim en comú que ens prenem aquestes sortides sense cap mena d’ afany competitiu, mirant sempre en totes direccions gaudint de la natura i procurant sempre anar per indrets nous..... tothom es benvingut!!!

Com hem canviat amb poc mes d’ un any !!!

Les primeres sortides que fèiem, tot el que fos passar de la Creu de Rupit ò Vallgorguina ja era per nosaltres una gran aventura.... Només cal veure alguna de les fotos de la presentació del blog per veure que amb aquelles panxes només ens faltava una terrassa amb una “birreta” al costat de la Creu de Rupit.

Ara estem mes preparats, hem baixat panxeta i anem allà on calgui, això si, al nostre ritme.....

Bé, ja no “m’ enrotllo” mes, només donar les gràcies a tothom que ens segueix, tant al blog com als que cada diumenge, quan ens trobem a les 7,30 a la Plaça de la Creu Roja d’ Arenys de Munt em mireu i pregunteu : ...on anem, Xavi ?


A la sortida al Turó Gros va vindre en Xavi Navarro ( al centre )

En Xavi, Xena, Pedro, Ramón, Àlex, David, Miguel, Enric i Jordi

Al centre en Pep ( una màquina )

Foto de familia : Xavi, Àlex i  David

L' Àlex i jo

 En Miguel supermotivat

En Xena recuperant forces com ha de ser... amb un bon bocata!!!

En David passant fred al Montnegre

L' Enric, Xena, David i jo a un clàssic : el Coll de Can Benet

En Xena, David, Ramón i Pep a Vallgorguina

Santa Maria del Montnegre : Xavi, Xena, Enric, David i Ramón

Can Plana de Dalt ( Vallgorguina ) : Xavi i Xena

En David i en Ramón xino-xano pel Montnegre

En Xena, Pep, Ramón i David a Santa Eulàlia de Tapioles

Castell de Burriac : David, Miguel, Xavi, Jaume, Santi i Enric
( també hi eren en Ramón i en Xena ) 
Jo gaudint de les vistes del Montseny des del Montnegre 

En Miguel i jo amb els nostres fills, en Kilian i l' Isaac

 El futur està assegurat : en Kilian i l' Isaac

L' Isaac a l' última pedalada popular a l' Eixample d' Arenys de Munt

Xavi
BTTAMUNT



3 comentaris:

  1. Eiiii!!!!!!!
    Diumenge passat vaig estar veient la presentació del blog i, quan vaig veure la foto de la Creu de Rupit lo primer que vaig pensar va ser : OSTRES, QUINA PINTA !!! AIXÒ S' HA D' ACTUALITZAR !!!
    Almeys, per ara, les fotos s' ajusten a la realitat a dia d' avui.
    Per cert, m' acabo d' adonar que no he posat cap foto d' en Xavi Majó ni d' en Lluis.....
    PERDONEU, PROMETO ARRECLAR-HO QUAN TINGUI UN MOMENT !!!
    ARA MATEIX VAIG A AUTOFUSTIGAR-ME PER AQUEST ERROR !!!!!

    ASSASSINS !!!!

    ResponElimina
  2. Bona presentació, es veritat quin canvi.

    ResponElimina