divendres, 31 de desembre del 2010

Ca l’ Agustí - Olzinelles

Olzinelles

Avui he anat a Olzinelles pel Coll de Can Poliva, Coll Blanc i Ca l’ Agustí pel camí que volíem prendre fa un parell de setmanes, quan ens vam equivocar i vam acabar enllaçant amb el GR-5 i, la veritat, ha valgut la pena: l’ imatge de la vall d’ Olzinelles glaçada ha estat.... ESPECTACULAR, IMPACTANT!!!

Esquerra, abans d' arribar a Collsacreu.
Dreta, Arenys de Munt

L’ anada, fins el Coll de Can Poliva, he seguit la ruta 5 amb una petita variació : a Collsacreu m’ he desviat pel Carrer de les Sureres, a l’ esquerra quasi al final de l’ urbanització, per agafar un corriol, pocs metres endavant també a l’ esquerra, per tornar a la pista principal ( GR-83 ) a l’ alçada del Pla de les Bruixes. A l’ únic encreuament que hi ha a aquest corriol s’ ha d’ anar recte, continuant pel mateix camí.

La tornada l’ he fet pujant per Can Xarpa, baixat a Vallgorguina per l’ urbanització Pocafarina, pujat pel Sot de Can Saleres fins la Casanova d’ en Pibernat i baixat a Arenys de Munt per Can Quel i Lourdes.

En total he fet uns 29 km.

Enllaços:

Sortida del 28 de Desembre del 2010

Mapa de la ruta

1. Avui he llegit en una revista de bicis un que deia que tots els que van amb bici son els seus amics a mi m'agrada mes dir que vaig amb bici amb els meus amics. Sempre vius moments sublims com el diumenge passat que tot fent una parada per recuperar-nos del fred que teniem als peus,un membre de l'equip es va posar un guà (foto 26-12-10)al peu i seguidament es va calçar i no s'el va treure fins arribar a casa XENA ets un CRACK, A CASA TEVA NO SABEN EL QUE TENEN, però nosaltres t'entenem.

BON ANY A TOTS

2. BON ANY A TOTHOM, COLLA DE FRIKIS, CAVALLERS DEL FANG , LA BARRETA I EL KERS

LLARGA VIDA A LES SORTIDES DIUMENGERES!!!!!

SALUT I PELES PEL 2011!!!!

3. BON ANY A TOTS, GENETS DELS CAVALLS DE FERRO ( MILLOR DIT, D' ALUMINI ).

QUE EL 2011 ENS PORTI UN BON GRAPAT DE SORTIDES POTENTS, TANT BONES COM LES D' AQUEST ANY !!!!!!