dissabte, 23 d’abril del 2011

Un tomb per Vallgorguina i la Font de la Figuerassa

Aturada a la Font de la Figuerassa
Ja se que sona repetitiu, però... QUINA SORTIDA MÉS BONA LA D’ AQUEST DIVENDRES !!!

Hi hem anat en David, en Miguel i jo, en Xavi, els “pioners” del grup ( només ha faltat en Xena, que no ha pogut vindre per culpa d’ una averia mecànica ), disposats a posar el pavelló de BTTAMUNT ben alt... I HO HEM FET !!!

Al fons, l' església vella
Hem anat a Vallgorguina per Lourdes i pujat a Collsacreu pel camí de Can Mora ( Colomer ) on hem pres el GR-83 direcció Mataró fins el desviament a mà dreta que porta a Can Plana de Dalt i a Vallgorguina. Trams de forta pendent de baixada, perillós per la gran quantitat de xaragalls i derrapades contínues degut al terreny força sec... espectacular !!!

Ja a Vallgorguina hem decidit anar pel camí de Can Clarenç i desviant-nos a la dreta abans d’ arribar a la casa de colònies fins la depuradora, on prenem el camí de l’ església vella. Aturada, “pikis-libis” i quatre fotos immortalitzant la gesta del dia.

Seguim pel mateix camí fins enllaçar amb la pista que porta al Dolmen de Pedra Gentil i el Corredor.

Pujem a l’ esquerra i , passat el primer revolt a la dreta, trobem un altre camí a l’ esquerra barrat amb una cadena... boníssim... pendent suau, però força tècnic per que el terreny es molt sec, amb molta roca i pedra solta que ens porta a peu del Dolmen.

Prenem la pista principal a l’ esquerra direcció Corredor fins Can Pradell de la Serra on ens desviem a l’ esquerra per la pista que porta a la casa de colònies de Can Clarenç per la part alta. Abans d’ arribar-hi ens tornem a desviar a la dreta per enllaçar, per un corriol força divertit, amb un altre que ens du a Can Vilar. Aquest tram molt i molt bo...força tècnic.

En David i jo, germans ben avinguts... com ha de ser !!!
En David i en Miguel, que després d' estar al dic sec, torna amb nosaltres
L’ idea inicial era pujar al Corredor per la Serra de les Mules però, con que fa pocs dies hi vam estar, decidim anar a la Font de la Figuerassa. Bona escalada, amb l’ únic inconvenient de la sequedat del terreny que ens ha fet fer un esforç extra, ja que en els trams de més pendent, a cada cop de pedal la roda del darrera ens derrapa. Mentre pugem ens preguntem : com es que feia tant de tems que no anàvem per aquí ?... el camí... el paisatge... FANTÀSTIC !!!

Camí de pujada al Dolmen de Pedra Gentil... boníssim !!!
Arribem a la Font de la Figuerassa on aprofitem per fer un descans i veure que està en molt bon estat i rajant aigua fresca... clara... cristal.lina.

Tot el matí hem anat amb el cel força tapat, i fins ara el temps ens ha respectat, però aquí comencen a caure quatre gotes, fet que fa que accelerem la marxa, quasi a ritme de contrarellotge, a la Casanova d’ en Pibernat primer i el camí de Can Quel cap a Lourdes després.

Des de Lourdes cap a Arenys de Munt per la riera Sobirans.

En total hem fet uns 29 km molt i molt bons.

Sortida del 22 d’ Abril del 2.011

Can Vilar

En David, a l' església vella
Pujant al Dolmen, a punt de ploure
A Can Vilar
Mapa de la ruta
APROFITO PER RECORDAR-VOS QUE DIUMENGE DE PASCUA FEM UNA SORTIDA TRAVESSANT EL MONTNEGRE DES DE TORDERA. A L' ENLLAÇ SEGÜENT HI HA ELS DETALLS :

1. Pels que sortim d' Arenys de Munt, quedem a les 6:45 al punt de trobada a la plaça de la Creu Roja, davant del Munt Bikes. Si algú es retarda, que vagi directament a l' estació d' Arenys de Mar a tota pastilla ( però en compte ). El tren surt a les 7:12

2. Ens veiem a les 7 a l'estació. Fins demà

3. !!!!!!!!!!!!!AAASSSAAASSSIIINSSS¡¡¡¡¡¡

Fins demà a les 7h!!!

4. Per cert molt bona la sortida i la publicació!!!!

5. Au, a disfrutar amb les dades, impresionant la sortida d'avui, no se per on collons m'heu portat però m'ha agradat molt, tot i el mal de cap que he tingut que ha fet que estigui més callat de lo normal. Un plaer com sempre

Mr. Garmin

6. L'informe de IBP tambè el tens al correu, en un principi dubtaba de la fiabilitat però mirant bé, crec que es prou fiable donat el desnivell acumulat que hem fet, que es més gran que a la Titan Maresme

7. Impresionant la sortida i impresionant les dades !!!
    Ja hi han publicades les fotos al Facebook, i demà, publicació de la sortida al blog.

QUINA SORTIDA MÉS BONA !!!

8. Bones companys!!! el tema ja es reitaratiu però el dia d'ahir va ser d'aquests per recordar...increïble ruta, clima èpic,...bon grupet...en aquest apartat trobo a faltar les absències més sonades com son el "Senglar" Xena, la seva potència es inigualable , i com no "El Rei de la Jungla", de ben segur hagués disfrutat una barbaritat amb aquesta ascenció al límit.Companys, no trigueu a tornar!!!

Sonat el retorn dels màquines Quique, Jaume i Mr Garmin (àlies Juan Carlos)..aportant i millorant en tots els casos el nivell de BTTAmunt, que una vegada més hem demostrat que està més viu que mai i amb més nivell que mai!!!

Una abraçada a tots!!!!

AHHH,...el proper diumenge torna l'aventura, anem pensant la ruta..ASSASSINS!!!