dimecres, 29 de juny del 2011

SAFARI !!!

Sense comentaris...
Gran sortida la d’ aquest diumenge... l’ èpica s’ ha tornat a vestir amb els colors de BTTAMUNT !!!

Lo que en principi semblava una sortida sense complicacions ha acabat estant un petit safari al ben mig del Montnegre... ESPECTACULAR... I QUIN FART DE RIURE !!!

En Ramón, Xena, Xavi i David al Coll de l' Era d' en Mora
Tot ha començat, com cada setmana, al punt de sortida d’ Arenys de Munt, on ens hem trobat la “vella guardia”, o sigui, en David, Xena, Ramón Vilà i jo, en Xavi, amb l’ idea d’ anar, per una via directe i sense complicacions, fins el Salt d’ aigua del Montnegre, indret que no hi hem anat mai i que tothom que hi ha estat ens ha dit que es una meravella.

Hem pres el camí de la ruta de les masies d’ Arenys de Munt, passant per Ca l’ Amar de la Torre, Can Sala de Dalt i, a la Serra dels Termes, direcció Creu de Canet des d’ on hem anat a l’ urbanització Vistamar, baixat a la carretera de Sant Cebrià de Vallalta i pujat al poble pel camí que va pel mig del golf... un passeig...

Coll de l' Era d' en Mora
Ja a Sant Cebrià hem pujat al Coll de l’ Era d’ en Mora ( antigues basures i actualment un mirador fantàstic ) per una pendent suau, sense complicacions, al menys fins el tram final, entre el Coll i la carretera d’ Horsavinyà on s’ endureix una mica.

Anem a l’ esquerra pel camí ample que porta a Castellà d’ Indies i el Coll de Can Benet, però nosaltres ens quedem al Collet de Sant Andreu amb l’ intenció de baixar a Cal Capità.

Romagueres assassines !!!
Aquí comença la nostra aventura ja que, sent tot aquest tram en baixada, per fer-lo més distret decidim desviar-nos i anar pel camí de la dreta, a tocar amb Can Carreres i enllaçar amb el Sot de Sant Andreu, abans d’ arribar a Cal Capità. El primer tram, cap problema, però poc a poc el camí es torna corriol i la vegetació es va tancant fins que ens trobem que ja no hi ha ni corriol ni res... hi ha una quantitat brutal de romagueres que l’ ha fet desaparèixer... no es pot passar per cap lloc !!!

Camí ?... on es el camí ???

Moment de crisi, però... collons...som BTTAMUNT... MAI TORNEM ENRERA !!!

Decidim treure els matxets i continuar, sempre pensant que bé... que a pocs metres la cosa ha de millorar, però no, al contrari, cada cop es va espessint més... i més... i més.... En David va al davant obrint pas (?), amb un parell de collons, en Xena darrera seu, molt expressiu cada cop que s’ enganxava amb una romaguera, o sigui, tota l’ estona, en Ramón no diu res, gaudeix de la situació, està en la seva salsa, i jo, tancant el grup, maleint el moment que vaig decidir fer la sortida amb una samarreta sense mànigues. Les primeres rascades ens fan treure tota la mala llet de dintre... però quan ja portem una estona i ja no ve de quinze rascades més, ens hi acostumem i ens ho prenem amb molt bon humor... comença el “catxondeig” !!!

Moment de repòs a l' única "clariana" del tram
Per fer aquest tram, d’ un kilòmetre d’ autèntic safari... vam estar quasi una hora !!! ( marcat amb blau discontínua al mapa )... les fotos parlen per si soles...

Tornem a la “civilització” masegats i plens de rascades, però ens hem fet un fart de riure... AIXÒ ES BTT... BICICLETA I MUNTANYA !!!

Sot del Salt de l' Aigua, a tocar amb Cal Capità
Som a prop de Cal Capità, fem una ullada al mapa i, sabent que hi ha un tram fins el salt d’ aigua que s’ ha de fer a peu, decidim anar-hi per l’ antic restaurant dels Senglars ( durilla la pujadeta !!! ) ja que sembla la via per on haurem de caminar menys.

Sot del Salt d' Aigua
Quan arribem als Senglars ens adonem que anem molt justos de temps, el “safari” ens ha entretingut massa i encara ens queda un tros per arribar-hi. Creiem que l’ indret s’ ha de gaudir, que no es un lloc per arribar ràpid, fer quatre fotos i marxar, per això decidim tornar-hi un altre dia amb més tranquilitat.

Els veterans... hem donat la talla !!!
El temps s’ ens ha tirat al damunt i hem de tornar a casa per la via més ràpida possible, i aquesta no es altre que baixar a tota pastilla a Pineda de Mar per Can Pallofa i prendre la N-II. Particularment no m’ agrada anar per asfalt, però reconec que el tram de Can Pallofa a Pineda i posteriors 15 km de carretera, a un bon ritme, i després de lo que hem fet avui, m’ ha agradat força.

A Arenys de Mar s’ han quedat en David i en Xena i en Ramón i jo hem pujat a Arenys de Munt per Can Jalpí.

En total hem fet uns 48 km de lo més variat i ple de sorpreses... UNA GRAN SORTIDA !!!

Sortida del 26 de juny del 2.011

Mapa de la ruta

1. Bonica sortida, per terrenys coneguts,quina llastima de "senglars", tenen unes vistes molt guapes. seria un lloc maco per parar a esmorzar en condicions si fos obert.

2. Molt bona cronica Xavi,la veritat,si que ens ho vam passar de conya, paisatge molt variat,val la pena anar-hi ha veure les vistes.
    El rei de la jungla sempre ancertat amb els corriols que donen per fer una bona crònica.

3. Si Jordi, la veritat es que em va sorprendre la situació d' els Senglars. El lloc es una passada... tens raó, quina llàstima que estigui tancat. Hi tornarem, tenim pendent arribar al salt d' aigua.

Xena, diumenge et vas guanyar el títol honorífic de "Tenor botifarrero" del grup... vamos, que el Plácido Domingo s' hagués quedat acollonit amb el concert que ens vas brindar !!!

ASSASSIIIIINNNSSSS !!!

4. Bona crònica i boníssima la sortida!!!

Es veritat que hem d'explorar més aquesta banda del Montnegre, hi ha un munt de possibilitats, i si hem de fer algun troç per carretera per guanyar temps, penso que també està bé, vàrem anar com un llamp!!!!

Apa nois, fins diumenge.

¡¡¡ASSASSINS!!!

5. Honor i Gloria als Bikers que porten marcada amb insígnies de sang la sortida diumengera, els camins s'obriran als vostres peus, amb la vostra empenta traspasseu llurs límits però aquestes insígnies sangonoses provocaran el crit histèric de la parenta quan us vegi en calçotets.

Recomanació: Portar màniga llarga.

6. Porto tota la setmana sense sortir i demà tampoc podré, diumenge us vull veure a tots puntuals al lloc de partida, el que m'esguerri la sortida li arranco de la pell les insígnies de guerra.

ASSASSINS .

7. Ostres, enviat especial... al final deixarem que facis tu les cròniques !!!
    Quina passada, quasi em cau la llagrimeta... i quanta raó tens amb lo de la parenta !!!

... histerisme es poc... no cal dir res mes...

8. Diumenge a les 7... lloc per decidir.

S' accepten suggerencies

9. COMPANYS DE FANG, HEM DE DECIDIR ON ANEM DEMÀ. DEPENENT DE ON I PER ON ANEM, QUEDAREM A LES 7 A ARENYS DE MUNT, COM SEMPRE, Ò A ARENYS DE MAR.

Diumenge passat ens vam quedar amb les ganes d' arribar al Salt d' Aigua del Montnegre i anar-hi pot ser una de les opcions.
    Si hi anem podem anar fent un recorregut per pistes pujant a Horsavinyà i fer la tornada per Castellà d' Indies ò per Sant Cebrià, a l' inversa de l' anada del diumenge passat ( sense safari ).
    També es pot aprofitar i anar per la N-II fins Santa Susanna, pujar al Turó de Miralles i de tornada anar al Sant d' Aigua ( el tema d' anar per carretera seria per anar més ràpid i tindre temps d' anar als dos llocs ).
    SI ES DECIDEIX ANAR AL SALT D' AIGUA PER PISTES QUEDARIEM A LES 7 A ARENYS DE MUNT, EN CANVI, SI ES VOL ANAR AL TURO DE MIRALLES ( O ALTRES OPCIONS ) PER LA N-II QUEDARIEM A ARENYS DE MAR.
    QUE EN PENSEU ? QUE VOLEU FER ?

IMPORTANT QUE OPINEU !!!!

Si no hi ha respostes, ò no voleu anar a la banda del Montnegre aquesta setmana ( portem uns quants diumenges seguits que hi anem ), dons cap problema, quedem a les 7 a Arenys de Munt i decidim... Podem tornar Olzinelles i anar fins Cal Draper, anar-hi pel Coll Blanc i Coll Butí... a Canayamars... on sigui.

Jo, pel que pugui ser, portaré un bon grapat de mapes.

OPINIONS, OPINIONS.... ASSASSIIINNSSSS !!!

10. continuació del comentari anterior...

personalment ting moltes ganes de veure el salt d' aigua, i diumenge passat pel Sot del Salt encara en baixava... ha passat una setmana, estem al juliol i últimament no plou... em temo que ens trobarem un regalim d' aigua.

... he dit !!!

11. requetecontinuació del comentari anterior...

jo esperaria a que caigués un "tormentón" d' estiu, d' aquells que et deixen un parell de dies sense poder anar a la platja per anar-hi i trobar un caudal decent.

M' estic mirant opcions i podriem anar a Olzinelles pel Coll Blanc, Coll Butí rodejant el Montllorer ( tram nou ) i a Olzinelles decidir si fem la volta fins Cal Draper ò per altres pistes de la vall.

12. Cooollons Xavi, quina activitat més frenètica!!!

L'enviat especial per fí fa us de la seva qualitat i fa comentaris constructius que et fan possar la Gallina de Pell!!! quin canvi de quan l'únic que feia era desprestigiar l'entitat.Algú li deu estar pagant alguna cosa sota mà.

De cara a demà diumenge ,dia de glòria, per mi fotem el que volgueu , segur que serà un dia fantàstic com sempre!!!!
    Tema salt d'aigua, interessant, tema coll buti montllorer, també, i a més ho tenim poc rodat,i a més la zona d'Olzinelles i tornada per Vallgorguina deu estar exhuberant de vegetació, els plàtans de can valls, etc... de babeta...per mi podem quedar com sempre a les 7h a Arenys de Munt i decidim... Apa SIAU!!!!!

Per cert, aquesta tarda cap a les 16h fins a les 18h sortiré a fer uns kms suaus,per la platja fins llavaneres ,santa mònica, i un cop a dalt, canyamars, Ferradureta i avall, si algú s'apunta ja ho sabeu.

ASSASSINS!!!

13. Massa lletra cansa.
    Ens trobem a ARENYS DE MUNT a les 7.

14. si tu ,aquesta penya son uns pesats!!

JO NOMÉS VULL UN ARBRE BEN LUBRICAT!!!

15. tiu, amb la quantitat d' arbres que hi ha a Olzinelles podràs fer una orgia....

amb mi no comptis... la meva bici es posa gelosa !!!