dimarts, 14 de juny del 2011

La bandera del Barça i l’ Estelada onegen al Turó Gros

El personal al complert... OBJECTIU ASSOLIT !!!
Dons si, hem complert la promesa i aquest diumenge hem anat al Turó Gros a penjar la bandera del Barça per celebrar la conquesta de la lliga i la Xampions !!!

Hi hem anat un bon grup, tant de BTTAMUNT com del C.C. ARENYS DE MUNT, en David, Ramón Artigas, Ramón Vilà, Xena, Pep, Xavi, Tendo, Carles, Pep Sellés, Santi i Jordi... I HA ESTAT FANTÀSTIC !!! ... molt bon ambient, ganes de passar-ho bé i recorregut variat, amb trams amb pendents fortíssimes, d’ altres més tècnics, corriols, els GR... tot envoltats de l’ entorn magnífic del Montnegre.

2/4 de 8, al punt de trobada
Llàstima que quan hem arribat al Turó Gros els núvols i la boira no ens han permès gaudir de les vistes... però tan se val, l’ objectiu era penjar les banderes... ja hi hauran altres oportunitats per gaudir-ne.

Hem anat d’ Arenys de Munt a Sant Iscle per carretera, pres el GR-5 un petit tram, fins Can Bosc, on hem anat pel camí del Torrent de la Casanova per pujar a Can Pera i el Turó d’ en Vendrell i a partir d’ aquí la part més forta de tot el recorregut, la pujada al Coll d’ en Cona... duríssima... tremenda...

Santa Maria del Montnegre, abans d' internar-nos a la jungla
Al Coll d’ en Cona hem decidit pujar al Turó Gros passant primer per Santa Maria del Montnegre des d’ on hem agafat un corriol força tècnic, ben bé al mig de la jungla, que ens ha dut pràcticament fins l’ objectiu...

Això es la selvaaaa !!!
Som al Turó Gros, on pugem a la torre de guaita, signem la bandera, la pengem i fem quatre fotos per immortalitzar el moment.... OBJECTIU COMPLERT, LA BANDERA DEL BARÇA I L’ ESTELADA ONEGEN AL VENT DALT DE LA TORRE, AL PUNT MÉS ALT, NO SOLS DEL MONTNEGRE, SI NO DE TOTA LA SERRALADA LITORAL !!!

Moment de gloria, la bandera ja forma part del paisatge del Montnegre

Amb la feina feta en Tendo ens proposa anar a veure el pessebre que te muntat el C.C. Arenys de Munt al GR-5, ben a prop del Coll de Basses, en un tram molt i molt complicat, amb força pendent de baixada, xaragalls, pedres, jungla... complicadíssim !!! ... per cert, més que curiós el pessebre, en un lloc de pas ( pels més valents ) i respectat per tothom...

En Tendo, fent de "Cicerone"

El pessebre del C.C. Arenys de Munt, molt "currat" i respectat

Seguim pel GR-5 fins enllaçar amb els GR-83 i GR-92 que hem pres, a l’ esquerra, per tornar a Arenys de Munt passant per Cal Paraire, el Coll Senís i Pla de les Bruixes per desviar-nos a la dreta pel “ex corriol” que passa ben a prop del menhir de la Carena del Suro Gros ( fa algunes setmanes que van passar la màquina i ara es una pista ample força bruta ), i que ens ha dut a la part alta de l’ urbanització Collsacreu.

Anem a la part baixa, a l’ entrada de la carretera C-61, la creuem, i prenem la pista on hi ha la cadena per baixar a Lourdes per Can Colomer. Tram força divertit on hi han varies opcions per baixar... de fet en David, en Xena i jo hem anat per la pista principal, força tècnica però més segura, i la resta han pres un corriol ple de ziga-zagues ( marcat en blau al mapa ).

Aturada al pessebre, moment de relax
Ja a la riera Sobirans hem enfilat el camí cap Arenys de Munt.

En total hem fet uns 34 km.

Aquesta es la primera vegada que sortim plegats amb membres del C.C. Arenys de Munt i ha estat un plaer. Tots ens ho hem pres amb molt bon humor, ganes de passar-ho bé, sense cap afany competitiu i, en definitiva, a gaudir de la bici... de fet, independentment del nivell personal, en el fons som tots iguals... QUALSEVOL EXCUSA ES BONA PER FER UNA SORTIDA EN BICI !!!

Aquí van quatre fotos del moment estelar de la jornada. Com es habitual, totes les de la sortida estan penjades al Facebook.

L' Estelada... DE LLAGRIMETA !!!

Carles
David

Pep Sellés

Ramón Artigas

Xavi
Tendo, Ramón Vilà, Carles i Xavi

Disculpes al Xena, Pep i Jordi Martori, que amb l' excitació del moment no els hi vaig fer foto a dalt de la torre, però queda constància de que també hi eren.

Sortida del 12 de juny del 2.011

Mapa de la ruta

1. COMPANYS DE FANG, GRAN SORTIDA I MOLT CONTENT D' HAVER COMPARTIT AQUEST MOMENT AMB EL CARLES, TENDO, SANTI, JOSEP I PEP SELLÉS... ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ AMB LA SEVA COMPANYIA I ESPEREM QUE BEN AVIAT POGUEM TORNAR A SORTIR PLEGATS !!!

SALUTACIONS... ASSASSIIIINNNSSSS !!!

2. PERDÓ, NO ES JOSEP, ES JORDI....

3. Nois, amb la promesa complerta, ja podem estar tranquils,l'any que ve a tornar-hi ja que esperem triplet de nou....i si no hi pujem igualment!!!

Els companys del CCArenys de Munt han demostrat que son uns màquines, tenen el plat petit per fer bonic..LA MARE QUE ELS VA PARIR!!!! personalment un plaer rodar junts, bons ciclistes i millor persones, a veure si anem fent sortides de tant en tant junts....dels Jabalis de Sant Cebrià ni parlarne, s'han ben jinyat!!!ASSASSINS!!!

4. Companys, després de fer i desfer un parell de cops, finalment aquest diumenge tornarem a Tordera per fer la Transmontnegre, i de pas, si el temps acompanya ( que es el que semble ) anirem a fer quatre fotos a la torre de guaita del Turó Gros amb la bandera del Barça i l' Estelada que vam penjar diumenge passat ( espero que encara hi siguin ) i que per culpa dels núvols i la boira no van acabar de sortir bé.
    Del grup d' Arenys de Munt estem confirmats en Ramón Vila, suposo que també en Ramón Artigas i jo. D' Arenys de Mar encara no hi ha confirmat ningú... en David i en Xena no poden vindre i en Quique, Juan Carlos, Jaume i resta de "nocturnos" espero que vegin la crida que he publicat al Facebook i aquest comentari, a veure si s' apunten.

Els d' Arenys de Munt quedem a les 6:55 al punt de trobada habitual, a la plaça de la Creu Roja per baixar plegats a l' estació d' Arenys.
    Els d' Arenys de Mar, quedem directament a l' estació. El tren surt a les 7:12...
    Procurar ser puntuals, el tren no espera ningú.

5. Per altra banda, aquesta setmana que ve hi han tres dies de festa, o sigui, que podem acabar saturats de sortir amb bici.

He quedat per diumenge 26 amb els Jabalí Bikers per fer una sortida conjunta ( ja fa dies que intentem coincidir i no hi ha manera ) per fer una corriolada per la zona de Can Jalpí i els voltants... espero que aquest cop, per fi, poguem sortir plegats.

Amb el David ja hem comentat també la possibilitat d' anar al salt d' aigua del Montnegre un d' aquests dies. Si us agrada l' idea podem anar-hi el 24 ò 25 ( suposo que serà més factible el 25, ja que després de la revetlla de Sant Joan.... ).

Bé, aquests temes ja els acabarem de pulir, ho comento per que us aneu mentalitzant i opineu el que penseu.