dimecres, 22 de juny del 2011

PROBLEMES PER PUBLICAR AL BLOG !!!

Companys, tinc problemes per publicar la sortida d' aquest passat diumenge.
Em deixa escriure sense cap problema, però a l' hora d' inserir imatges no em deixa. Ho he probat des de tres ordinadors diferents i no hi ha manera, o sigui, que suposo que es un problema de Blogger.

La sortida que vam fer travessant el Montnegre de banda a banda des de Tordera va ser bona... boníssima per publicar-la sense cap imatge, i hi han unes quantes. Prefereixo esperar a veure si els responsables de Blogger solucionen aquest tema. Per part meva ho aniré provant.

Si voleu veure l' àlbum d' aquesta sortida publicat al Facebook, clicar l' enllaç següent:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.137233993021066.33783.100002033999191

Xavi
BTTAMUNT

4 comentaris:

  1. Potser al blogger no li van agradar els comentaris del Rei de la Jungla i ara t'ho fa pagar a tu!ASSASSINS!!!

    ResponElimina
  2. Estic rebotadíssim !!!!
    Estic veient que la penya publica amb imatges i jo no puc..... MECAGOENLAP...!!!!

    ASSASSINNNNSSSSSS !!!

    ResponElimina
  3. Aquest blogger, jo ja el conec, jo l'anomeno el fill de puta, cabró, que em va esguerrar la crònica d'una sortida passada, si el trobo li tiro una escopinyada a la boca que l'ofego deu ser germà de l'altre cabró que ens va robar la bandera de la torre d'incendis del turo gros.

    Companys estem voltats de cabrons per aixo em d'anar amb els ulls ben oberts i el cul apretat.

    ResponElimina
  4. Ramón, al final s' ha arreclat el tema de les fotos i he pogut publicar... ahir portava un cabreig que m' hagués menjat al cabró responsable d' això !!!!

    ResponElimina