dilluns, 31 de gener del 2011

Qui diu que les segones parts mai són bones ???

HOLA, COMPANYS DE FANG !!!!!

Qui diu que les segones parts mai són bones ???

Encara m' estic mossegant les ungles per no haber pogut anar a la "corriolada" d' ahir, que pel que semble va ser BRUTAL. En David em va fer cinc cèntims ahir i , a mes, amb els comentaris que feu, la veritat es que ja ting ganes de que arribi el cap de setmana per recuperar el terreny perdut.

Ostres en Ramón.... semble que ha despertat la "BESTIA" que te dins. Pels comentaris que feu a la publicació anterior s' ha "DESMELENAT". Li haurem de posar pedres a les butxaques per que no s' ens escapi !!!!

Per part meva, dissabte vaig fer una sortida en solitari per la Creu de Rupit, Pedra de la Ferradura, el Montalt ( amb calamarçada inclosa ) i vaig baixar per les Voltes d' en Tintorer, on vaig quedar amb en David per tornar a pujar a la Creu de Rupit per Santa Mònica i el GR-83. D' aquí a Lourdes i cap a casa, que ja es feia fosc i anava xop.

Per cert, en David s' ha comprat una "burra" tremenda.... ARA NO HI HAURÀ QUI PUGUI AMB ELL, EL CANALLA !!!!

BÉ, ANEU-VOS PREPARANT PEL PROPER DIUMENGE..... 
EM DEVEU UNA !!!!!

 En Ramón a 2/4 de 8 del matí.....  A TOPE !!!!

Xavi
BTTAMUNT

18 comentaris:

  1. A mi a part de fer el salvatge em ve molt de gust anar a Can Vives de la cortada o al Turó grós que fa molt de temps que no hi pugem.

    ResponElimina
  2. Bones Arnau, estic molt emprenyat ja que porto un any i mig amb un ferro que t'hi cagues, agafant cada pàjara per sobreesforç tremendes, ara amb la nova màquina ja no hi han pujades impossibles, ni pàjares ni res....tinc el grup acollonit...en fi..ESTIC MOLT I MOLT CONTENT puja molt bé, baixo molt segur, la domino,....en fi si fos dona diria que he trobat la meva mitja taronja...gràcies i fins aviat!!!

    ResponElimina
  3. QUE, ARA QUE HI HA MÀQUINA NOVA VOLS ANAR A PUJAR PARETS, NOOO ???????
    BÉ, JO ET RECULLO EL GUÀ..... QUE ET SEMBLE ANAR A VOMITAR AL TURÓ GROS PUJANT PEL COLL D' EN CONA PER CAN GINEBRE ???
    O MILLOR, PER SANT ISCLE, CAN VIVES DE LA CORTADA I FOTMONTNEGRE ????
    (aquesta última opció la vam fer fa temps amb el Miguel i l' Àlex i està força bé )

    ASSASSIIII !!!!!!

    ResponElimina
  4. jeje que bé us ho passeu! aviat farem unaltre sortida col·lectiva com la del nadal. ja trobarem una bona excusa per fer-ho!

    ResponElimina
  5. FANTÀSTIC !!!!!
    JO M' APUNTO A QUALSEVOL SORTIDA COM LA DE NADAL.
    TING LES BANYES (POSTISSES, ES CLAR) EN UN LLOC PREFERENT A LA MEVA SALA DE TROFEUS!!!!!
    .....es l' únic que ting....

    AHH, AHH, AHHHHHH !!!!!!

    ResponElimina
  6. JO covard??

    Va d'acord ,aquest diumenge farem el cim i assaltarem la torre.

    Deprés diràs que si flato que si una pedra....

    !!!ASSASSINS¡¡¡

    ResponElimina
  7. Bé, donç fet.... diumenge al TURÓ GROS !!!!

    AHH, AHH, AHH, A

    ResponElimina
  8. FLATO???...UNA PEDRA???
    L' ÚNIC FLATO QUE SENTIREU SERÀ EN "KERS" A PLÈ RENDIMENT QUAN UN PASSI COM UN HURACÀ !!!!!

    ResponElimina
  9. diumenge al turo gros per can vives de la cortada i urb. Montnegre Ok. un saludo a en

    RAMON ARTIGAS T'ESPERO EL DIUMENGE

    A en Ramon li he parlat sovint de la marxeta que portem i penso que l'engrescarem.

    ResponElimina
  10. I per on tornarem eh???

    algun corriolet sorpresa???

    em compraré un casc integral

    Apa siau, ja queda menys

    ResponElimina
  11. No se, David
    Per tornar podem fer un tram que encara no hi hem anat mai, però no se si es pista, corriol o yo que sé.
    T' he passat per correu una proposta a veure que et semble.

    Després os ho passaré a tots a veure que en penseu....Ramón, tu que ets el rei de la jungla potser ho coneixes.

    ASSASSINS!!!!!

    ResponElimina
  12. Está molt bé!!!!!

    Jua jua jua en Ramon és el Rei de la Jungla!!!

    MOlt bo!!!JUAS JUAS JUASSSSSXXXSSS!!!!!

    ResponElimina
  13. he llegit el correu,hi ho trobo perfecte ja tinc ganes de ser-hi, segons la ruta marcada sembla que sera una mica mes llarga que les darreres que em fet, a veure si podem fer un bon promig.

    Tambe vull dir que vingui algu mes a la sortida que el diumenge passat tenia darrera dos "tius"
    que m'anaven llepant el cul.

    ResponElimina
  14. Hei Ramón, després d' un parell de sortides per corriols tocava fer-ne una mes variada i mes llarga. Crec que aquesta combina una mica de tot.

    Respecte a lo d' anar al darrera.... JA EN PARLAREM DIUMENGE !!!!

    ASSASSI!!!

    ResponElimina
  15. Xavi, ja ets dins dels blog amics dels jabalis, no tinc el plaer de haver coincidit amb tú, peró ja veig que estàs igual de tronat que nosaltres. Si vas diumenge a la boa del Farruquito a S.Martí, no t'atipis que després heu de baixar !!!dw

    ResponElimina
  16. Eiiii Jordi!!! encara no hem coincidit però segur que no tardarem en fer-ho.... Els sonats com nosaltres sempre acabem trobant-nos en algún camí, corriol ò pedalada.
    Per altra banda, em plena d' orgull que seguiu el nostre blog.....
    SOU UNS CRACKS !!!!!

    ResponElimina