diumenge, 7 de novembre del 2010

Canyamars i Pedra de la Ferradura

La sortida d’ avui ha estat molt distreta i amb gran varietat de pistes i corriols.

Avui érem en Xena, en David, en Joan, en Ramón i jo, en Xavi i hem anat a Canyamars seguint el mateix recorregut de la sortida del passat 28 de Febrer amb alguna modificació : Abans d’ arribar al Coll del Bruc ens hem desviat a l’ esquerra per agafar un corriol que ens ha dut fins la pista que ens porta, per sota del Corredor, primer a la “porta del darrera” del campament juvenil del Solell del Corredor i la cruïlla de Ca l’ Arenes ( veure la Ruta 9 ) i, després, a Canyamars pel Puig Aguilar, Pedreres d’ en Bosc i el Safareig de la Barca. Hem tornat a la Creu de Rupit pel Pou de Glaç i el Camí del Mig.

Ja a la Creu de Rupit en Xena, en Joan i en David han enfilat el camí de tornada per Lourdes i en Ramón i jo hem pujat fins la Pedra de la Ferradura desviant-nos de la pista principal a mig camí per anar per un corriol força divertit.

Hem tornat a Arenys de Munt primer pel mateix corriol del passat Open Natura que porta al Corral d’ en Forn i, després, fins Lourdes pel Camí Amagat.

En total hem fet uns 30 km.