dimarts, 22 de setembre del 2015

Corriol de la presó, senglars i escalada a la pedra de les Olles

En el punt de sortida els Germans Kike,Pere,David J., Manel, Xavi, i un servidor. Aquesta setmana com que personalment no he fet cap sessió d'exercisis espirituals i tampoc disposo de gaire temps per compromís familiar, i coincidint amb el nucli fort de la congregació els hi proposo seguir el camí de la Creu, cosa que accepten de bon grat. I ho fan perquè tots som uns pecadors i volem expiar els nostres pecats encara que sigui a còpia de sumar metres de desnivell positiu, doncs es la manera més directe d'arribar fins al cel. En Pere pren la sabia desició d'anar amb el Xavi per donar testimoni arenyenc a la romeria dels AMARGATS.

La Capelleta dura enfila per la presó amunt i seguint per diversos corriols pujem per l'enterramorts, anem camí a la Creu, ens desviem baixant pel senglar i Sant Iscle per la Zona esportiva. Dones d'aigua i pujada al pla dels Forcs o Pedra de les olles, aqui  m'acomiado amb un...: Germans aneu-vos en Pau i donem gràcies a aquesta religió de les dues rodes que ens ha dut fins aqui AMEN.

Fins aquí,19Km., 850 metres de desnivell, 2 h.6 m. i 8,19 km/h de mitja... Kike, David J. i Manel continuen amb la peregrinació per tornar a Arenys de Munt pel corriol del la Teixonera.

Esperen el retorn de Frai Borja del Buen Torrente de peregrinació 8 dies pel cami de ronda, Girona, l'empordà i ... i de Frai Angel, esperant que ja s'hagi recuperat de la darrera sortida.