dimecres, 12 de setembre del 2012

Per la Diada, al Castell de Burriac

11 de setembre, la nostre diada... un dia tant especial demanava una sortida especial, i l’ hem fet, hem anat al Castell de Burriac.

Avui els habituals, en David, Ramón, Gabriel i jo disposats a fer una de les bones i, per fer el recorregut més variat del de fa un parell d’ anys ( fins Argentona directament pel GR-83 i Can Bruguera per pujar al Castell per la Font Picant) , hi hem anat per un altre via força més distreta.

Hem pujat a la Creu de Rupit per Lourdes d’ Arenys de Munt, baixat a Canyamars pel camí del mig i el Pou de Glaç, riera de Can Rimbles, Dosrius i riera de Dosrius fins just sota el viaducte de la C-60, on ens hem desviat per pujar a Orrius pel camí senyalitzat seguint la riera d’ Orrius, per sobre de les Ginesteres.

Aturada per fer un parell de fotos al pi de Can Riudameia ( quin tros d’ arbre !!! ), a mig camí d’ Orrius.

Pi de Can Riudameia

Tota la pujada la fem per camins gens complicats, força rodadors, i amb pendent suau, fet que ens permet conversar de manera distesa i relaxada.

Passat el Coll de Gironella, conegut per La Mutua, hem pres un corriol força distret, tècnic i perillós en algun punt, amb força pedres i un penya-segat que ens ha obligat a fer un curt tram amb les bicis carregades a l’ espatlla, això si, amb unes vistes fantàstiques de part del Maresme, Corredor, Montnegre... tret d’ aquest punt, un corriol força divertit que ens ha dut a la part alta del Turó de Burriac.

A prop de Burriac... bons corriols i bones vistes
Ja anem justos de temps, pel que decidim prendre el camí de tornada baixant pel veïnat de Sant Miquel del Cros, Mataró, travessar el passeig de mar fins la riera de Sant Simó i tornar per carretera, a bon ritme, fins Arenys de Mar, on el David es queda i en Gabriel, Ramón i jo enfilem camí cap Arenys de Munt.

En total uns 55 km gens complicats, tret del curt tram pedregós abans d’ arribar al Turó de Burriac, molt rodadors i amb una gran diversitat de paisatge.

Enllaços als tracks publicats al Wikiloc i Cicloide:

Sortida del 11 de setembre del 2012

1. Sortida molt maca.pero , pregunto..!!!! ¿esta senyalitzat el cami desde el punt desde el turo on esteu tots fotografiats cara el castell..? es una ruta que interesa a les ginetes ,gracies amics beteteros.una abraçada a tots; en especial, al senyor Ramon..!!!

1. Aquest camí no esta senyalitzat, però si copieu la ruta no tindreu problema per arribar-hi, es un corriol fantàstic amb el punt de màxima dificultat situat, just després del lloc on fem la foto, pero es passa bé a peu.

La casualitat ens va portar a coneixer-nos,un plaer Maria Angels i Antonio els entranyables GINETAS BIKERS.

2. Hola companys Ginetas, afegir al comentari d' en Ramón que si hi aneu i seguiu el nostre track, nosaltres, per anar justos de temps no vam pujar al castell. El tram final son 200-300 metres força potents que segurament haureu de fer a peu, però val la pena... les vistes son impresionants !!!
      Per fer-vos a l' idea, anar a l' enllaç de la sortida que vam fer fa un parell d' anys, hi ha força fotos.

Salutacions companys, ja coneixeu al Ramón, el "Rei de la Jungla", ara només queda coincidir i fer una sortida plegats !!!