dilluns, 6 de febrer del 2012

Rocs de Sant Magí... sota zero !!!

En Ramón i jo, als Rocs de Sant Magí
Quin fred aquests dies !!! tant que amb un exercici de seny, encara que em feia il.lusió, hem deixat córrer lo d’ anar al Montnegre a trepitjar neu per anar per altres zones, no menys fredes, però més assolellades.

Lo de trepitjar neu, amb un rampell que ens va agafar, ja ho vam fer amb la familia dissabte pujant a Santa Fe del Montseny... en cotxe, es clar...

Avui pocs efectius, en Ramón i jo... la resta, desapareguts, amb la familia ò clapant. En David ha acabat fent una sortida pel seu compte més tard per la zona de Torrentbò, Corral i Ferradura.

Trobada a les 8 amb el Ramón... termòmetre, -4... però sec, molt sec i ni gota d’ aire... suportable. Proposo repetir part de la sortida que vam fer fa unes setmanes amb el Miguel als Rocs de Sant Magí, però fent la tornada pujant per Santa Mònica. Al Ramón li està bé, gran part del recorregut es per corriols, lo que més li agrada, i jo l’ altre cop em vaig quedar amb les ganes de fer-la més complerta.

Anem cap a Can Jalpí per pujar a Can Vives i Can Catà de Dalt, camí del Remei desviant-nos pels corriols de la zona per baixar fins la riera de Torrentbò, ascens al Castell de l’ Oliver primer i Rocs de Sant Magí passant pels Pins d’ en Pera, Turó d’ en Bosc i Turó d’ en Mora, a la part alta de l’ urbanització Supermaresme, uns cinc kilòmetres des d’ el Castell de l’ Oliver tot pujada sense descans quasi tot per corriols, alguns força tècnics... a mi ja em sobrava una capa de roba !!!

Foto de rigor als Rocs de Sant Magí ( la única, no estava per gaires fotos ) i baixem corriolant a la riera de Can Cabot d’ Amunt.

Ja a la riera, anem a Santa Mònica per pujar al Coll Pallarès per les voltes del Tintorer, un clàssic que tothom que hem anat per aquesta zona hem fet sovint. A dalt prenem el GR-83 direcció Canigó, amb l’ intenció de desviar-nos a pocs metres per continuar corriolant fins la Pedra de la Ferradura però, un altre clàssic, el temps s’ ens tira al damunt... avui hem sortit ½ hora més tard de l’ habitual... hem de seguir pel GR fins la Creu de Rupit i baixar a Arenys de Munt per Lourdes.

Bé, ens ha faltat algun corriol més per fer, però es igual, de tant en tant també va be rodar una mica.

Hem acabat fent uns 27-28 km molt variats, amb uns primers 14 km força distrets, quasi tots per corriols, i la resta molt rodadors, amb descens vertiginós a Arenys de Munt des de La Creu de Rupit.

El fred ? a la que hem fet quatre pedalades ni l’ hem notat, tret del descens final. De totes maneres, esperem que diumenge que ve les temperatures tornin a uns valors més normals.

Enllaç al track plublicat al Wikilog i Cicloide :



Mapa de la ruta
Sortida del 5 de febrer del 2012
BTTAMUNT

2 comentaris:

  1. ASSASSINS!!!!

    Jo encara no els conec els Rocs!!

    Amb dos collons nois..jo vaig sortir a quarts de 10H!!

    ResponElimina
  2. Ja els coneixeràs... encara que va estar força bé, i rodar al final també em va agradar, em va faltar "algo".
    L' intenció era prendre des del GR el corriol que porta fins la Ferradura de pujada, desviant-nos per un altre que ting "clitxat" que encara no hem fet mai. De la Ferradura baixar al Corral i camí amagat ò Torrentbó i Pollastre.
    El podem fer qualsevol diumenge que sortim en horari normal.

    Bé, ara a pensar en la propera !!!

    ResponElimina