diumenge, 27 de novembre del 2011

Pedra de la Ferradura – veïnat de Rimbles

Cal Rogent, al veïnat de Rimbles
Sortida llampec la d’ avui, pocs efectius i temps limitat per compromís familiar d’ en David i jo... tant llampec com aquesta crònica !!!

Avui érem en David, en Quim, que després de vindre amb nosaltres el diumenge passat per aigua ha demostrat tornant avui que està tant sonat com nosaltres, i jo.

Res programat i en David proposa pujar a la Ferradura i anar a Canyamars, que fa dies que no hi anem i queda a prop de casa.

Baixant pel Montalt
Pugem a la Creu de Rupit i Pedra de la Ferradura on, sense saber-ho, trobem un avituallament d’ una marxa a peu que ve se Sant Vicenç de Montalt, hem pres el camí que puja al Montalt i baixa al GR-83 a l’ alçada del Coll Pallarès, però nosaltres ens hem desviat pel Coll de Paieres per anar a buscar un corriol divertidíssim, molt ràpid de baixar, paral.lel al GR-83, pista que hem pres a mig camí entre la Creu de Rupit i el Coll Pallarès.

Cal Rogent, un lloc fantàstic
Baixem al veïnat de Rimbles pels Esqueix de Can Rogent, pugem a la Plana de Can Vallalta per la Corbata, tornem a baixar per la Planeta d’ en Vidal a Canyamars on prenem el Camí del Mig, ara de pujada, cap a la Creu de Rupit... ens trobem amb un altre marxa a peu, aquest cop creiem que es una cursa d’ orientació que no te res que veure amb la de la Pedra de la Ferradura.

Plana de Can Vallalta
Ja a la Creu de Rupit baixem a Lourdes i Arenys de Munt pel mateix camí de l’ anada.

Avui uns 25 km des d’ Arenys de Munt, pocs kilòmetres pel que estem acostumats a fer, però hi havia presses i l’ horari no ha donat per més... de totes maneres, la sortida ha estat molt bona... pujar a la Pedra de la Ferradura per la Creu de Rupit, la Corbata i el Camí del Mig a un bon ritme no es “moc de pav”, i combinat amb els corriols i baixada plena de xaragalls a Cal Rogent han fet que hagi estat força divertida.

Creu de Rupit, de tornada a casa
Ara, a pensar en la del proper diumenge : el salt d’ aigua del Montnegre, que després de les pluges d’ aquestes últimes setmanes segur que ha d’ estar espectacular... i mes veient com baixen plens d’ aigua tots els torrents !!!

Sortida del 27 de novembre del 2011

Mapa de la ruta

1. Quina sorpresa!! crònica express!!!ja veig que avui poca becaina.

Puta mare la crònica i la sortideta, un puja i baixa excitant!!

Lo del Salt d'Aigua pinta de babeta!!!A veure si no hi ha baixes collons!!!

FORMULA 44!!!

Asssasssins¡¡¡¡¡

2. Companys, ja n' estic fart de monyades !!!
    El diumenges 6 i 13 passats per aigua, i el 20 i 27 amb el temps limitat i amb baixes... COLLONS, AQUEST MES DE NOVEMBRE HA ESTAT D' ALLÒ MES EXTRANY !!!
    ... ara ve desembre amb força dies de festa... TOCA RECUPERAR !!!

Per començar, diumenge 4 anem al salt d' aigua del Montnegre, que amb les pluges d' aquestes últimes setmanes han de semblar les fonts del Llobregat... I PER LA SETMANA TONTA, COMENCEU A FER LES SOLICITUTS PERTINENTS PER QUE HI HA TITAN DE 62 KM. Objectiu : Arenys de Munt, Sant Iscle, Horsavinyà per Castellà d' Indies ò Coll d' en Cona, Mina d' Or, Ramió, zona humida de les Llobateres, Cal Draper ( Olzinelles ), Vallgorguina, Casanova d' en Pibernat, Lourdes i Arenys de Munt ( ò Arenys de Mar ).
    En parlem aquest proper diumenge, a veure si podem estar la "vella guardia" al complert i podem consensuar un dia que ens vagi be a tots.

FORÇA TITAAAAAAAAAAANNNNNNNNN !!!!

ASSASSIIIINNNNSSSSSS !!!!

3. Hola companys,el dissabte després de fer una petita sortida amb bici vaig veure que encara no estava al punt per acompanyar-vos,
    El diumenge amb la canalla vam anar a veure les 3 hores de resistència, la noticia de la participació den Roberto Heras era certa però al final no va fer acte de presencia, tot i així va ser fantàstic, al llarg del mati seguirem la prova des de diversos llocs del recorregut, observar el ritme dels cracs es de boixos els cabrons pedalen a tope fins i tot en les baixades. En un punt del circuit vaig coincidir amb en Jordi i l'Andres dels Jabali-bike, la vam fer petar una bona estona i després amb en Juan Carlos amb la parenta i els nens, aquests de seguida es van fer amics amb els meus i varem acabar la resta del mati junts.
    Un mati diferent, bicis, familia i bona companyia.

4. Vaig voler fer les tres hores de resistència sense sortir de l'habitació, però no vaig arribar ni als tres minuts.

5. Ostres Ramón, diumenge et vam anyorar.... ehhh, però sense mariconades !!!... ho dic per que els corriols dels voltants del Montalt i els Esqueix de Can Rogent estàven força complicats, tècnics, com a tu t' agraden...
    Veig que vas estar per Can Jalpí. Jo vaig anar a probar el circuit dissabte amb l' idea de fer una volta... i vaig acabar fent tres !!! QUIN CIRCUIT MES GUAPO, UNA AUTÈNTICA MUNTANYA RUSSA AL BEN MIG DEL BOSC !!!
    Ara que venen força dies de festa, apart de la Titan i el Salt d' aigua, hem de muntar un altre corriolada passant per Can Jalpí, ara que el camí està força marcat.

Lo de les tres hores de resistència sense sortir de l' habitació... sense comentaris... més que resistència es una autèntica TITA-N !!!

6. Ramon,

Tots estem una mica baixos de forma, igualment el més important es sortir, rodar, les sensacions, la companyia,no et preocupis ja saps que s'accepten "lastres"

Apa diumenge que ve no pot faltar ningú (inclòs el mandrós d'en Xena que suposso que aquest diumenge la va clavar)