dimarts, 2 d’agost del 2011

VACANCEEEESSSS !!!!


Han arribat les vacances d’ estiu... toca desconectar  i carregar piles... gaudir de la família, la platja... I DE MÉS BICIIIIII !!!!

Per aquest motiu durant aquest mes d’ agost el blog estarà “tancat”...

Però l’ activitat de BTTAMUNT continua  amb més força que mai, per això us animo, companys de fang, a explicar les sortides que es vagin fent durant aquests dies a l’ apartat de comentaris d’ aquesta publicació.

Bé, companys, con que tinc el cervell de vacances i no tinc ganes d’ escalfar-me el cap amb explicacions, aquí van quatre fotos de la sortida que vam fer diumenge passat en Xena, Miguel, Ramón i jo al salt d’ aigua del Montnegre...

BON ESTIU A TOTHOM I ... BICICLETA I MUNTANYA !!!!!!!!

Xaxi
BTTAMUNT


Salt d' aigua del Montnegre

Collet de Sant Andreu

Font dels Ocells

En Miguel, fent una demostració de "poderio"

4 comentaris:

  1. Pensava que sortiria sol i a última hora de dissabte via xat en Quique es va posar en contacte per sortir el diumenge.

    Varem anar a l'ermita de Sant Guillem situada a les afores de CAMPINS, la ruta que vàrem seguir: Lourdes,Collsacreu, coll de can Poliva a la dreta direcció a Sant Martí i uns pocs metres endavant cap a l'esquerra,més endavant trobem Can Terrades i una mica més enllà Can Puigverd de la Serra, una casa en runes, aquí el camí agafa una forta baixada, en Quique va al meu costat llegint les indicacions del seu micro-ordinador 18,20,25,33,35 graus de pendent màxima, en aquest moments penso que el camí de tornada el farem per un altre lloc, en acabar el descens travessem la riera del Montnegre i seguim el GR5 fins a Sant Celoni, en un punt deixo el GR5 per agafar un camí que s'enfila per la Serra de Can Felonet aquest camí,si no recordo malament, en diuen el camí del mig. Després de pedalar una bona estona i passat Cal ermità si mirem a l'esquerra ja veiem l'ermita de Sant Guillem, on ens hi apropem instintivament.
    Un Cop som a l'ermita trobem en Joan,que és el masover de Sant Guillem i viu en la mateixa rectoria, una casa adossada a l'ermita. Ell ens obre i ens ensenya l'ermita, passem una estona de conversa relaxada, ens diu que cada diumenge primer de mes fan unes trobades per fer silenci, meditació i recolliment i no m'estranya. En aquests moments som al porxo en Quique comenta el paisatge, jo l'escolto i entre mot i mot sento el silenci, miro al voltant i veig que és un lloc que si està BÉ. En un moment de catarsi personal estic a punt de posar-me a cantar el virolai però em controlo, unes noies entren a l'ermita, sembla que caminen sense tocar el terra, son les primeres en arribar en Joan va a parlar amb elles i nosaltres aprofitem per acomiadar-nos.
    La tornada cap a casa la iniciem pel bosc que tenim davant però ens perdem i anem a parar a la carretera al costat del restaurant la Terrassa de Campins, prenem la opció de tornar per la carretera en Quique es posa davant i jo xupant-li roda fins a Collsacreu i baixada per el fondo de Can Rossell.

    ResponElimina
  2. Ramon ets lo PUTO CRACK!!!!!

    Aquest home em va destrossar literalment., un ASSASSÍ. BE aquí et deixo l'enllaç de la sortida d'ahir

    http://connect.garmin.com/activity/104589283

    ResponElimina
  3. http://connect.garmin.com/page/activity/activity.faces?activityId=104589283&actionMethod=page%2Factivity%2Factivity.xhtml%3AuserSwitcher.switchSystem&cid=6378808

    SI NO FUNCIONA L'ENLLAÇ ANTERIOR CLIQUEU AQUEST

    ResponElimina
  4. a mi no em funciona, si aneu al FACEBOOK de BTTAMUNT, he creat un enllaç que va bé.

    ResponElimina