dimarts, 11 de febrer del 2014

CATACRACK !!!

A aquest pas, la propera Montaltbike l' haure de fer amb taca-taca !!!
M’ he trencat... un esquinç a l’ esquena m’ ha tirat pel terra una jornada betetera que, per part meva, prometia força. No ha estat cap caiguda... un mal gest a la primera rampa camí de la pedra de la Ferradura m’ ha deixat clavat... clavat i fulminat !!!

Avui al punt de trobada en David, Ramón, Gabriel, David J., Joan Garcia, Quique i jo, amb l’ intenció de fer una corriolada pel Montalt, hem anat riera amunt per pujar pel torrent de Milans al Corral, Can Cintet de Rupit i Creu de Rupit, des d’ on hem anat a buscar el camí que puja a la Pedra de la Ferradura però, com he comentat abans, a la primera rampa,... CATACRACK !!!... l’ esquena a prendre pel sac... no caic al terra però m’ han d’agafar... fins i tot el dolor em mareja !!!

Riure per no plorar !!!
Moment de crisi, però per sort en Joan porta un bon stock d’ Ibuprofeno i, després de prendrem un parell de pastilles i deu minuts de patiment, encara que em trobo fatal, em veig amb cor de prendre el camí de tornada. Per sort per baixar a Arenys de Munt tot es baixada i pràcticament no s’ ha de pedalar en cap moment... no vull donar el dia als companys i ens separem, jo avall, cap a casa, i ells amunt, cap a la Ferradura.

Collons, quin mal !!!
Es clar, poca cosa més a explicar, només que els companys han acabat fent una bona corriolada pel Montalt, com estava previst, i inclús en Gabriel i en Quique ho han rematat anant a fer un tomb per la Creu de Canet... quina enveja !!!

Jo ? dons totalment petat, clavat a casa quasi sense poder moure’m amb una lesió que em deixa fora de combat al menys un parell de setmanes... per plorar !!!



BTTAMUNT

2 comentaris:

  1. Espero xavi que et recuperis aviat, trobarem a faltar les teves cròniques i sortides.
    Ànims i fins aviat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Joan, l' edat no perdona i continuem fent animalades com si tinguessim 30 anys... pero be, es lo que hi ha quan es vol gaudir de la bici amb intenssitat

      Elimina