divendres, 15 de novembre del 2013

Explorant pels voltants de Can Massuet-el Far i sortida de Sant Martí

Aqui un bon grapat de frikis !!!
Tard... s’ acaba la setmana i fins avui no he pogut fer cinc cèntims de les sortides de diumenge i dilluns... dilluns ??? si, si, dilluns va haver sortida aprofitant que a Arenys de Munt va ser festa.

Bé, dons toca crònica llampec, la de diumenge per anar a fer els camins i corriols que hi ha per la part alta de l’ urbanització Can Massuet-el Far per part d’ en Gabriel, David Jimmy i jo. L’ anada i la tornada l’ hem fet pel mateix camí, per la via ràpida fins a tocar amb Can Bosc, on hem pres els camins tant bons i corriols nous i variats per on passava l' última Transcorredor, que hi ha per sobre de l’ urbanització Can Massuet-el Far fins les Planes de Castellvell, on ens hem aturat per avituallar-nos i hem coincidit amb una colla de frikis com nosaltres, els Lights Bikers de Sabadell, que anaven despistats buscant la Torre del Moro. Per cert, cara d' incredulitat per part nostre quan ens comenten que a la Torre han muntat un xiringuito amb terrassa... i es veritat, hi ha un bareto !!!

Xiringuito a la Torre del Moro... veure per creure !!!
Imatge cedida pels companys Lights Bikers
Seguim el nostre camí cap a la part alta de Can Massuet fins Can Guinart, i més endavant tanquem el cercle just per sobre de Can Bosc, per tornar a Arenys de Munt pel mateix recorregut de l’ anada, amb alguna petita variació fent el corriolet que baixa dels Suros d’ en Burget fins Can Jaume Alzina, a tocar amb la Creu de Rupit, i el corriol del Torrent de Milans, un clàssic quan tornem per aqui.

A prop de Llinars

Hem acabat fent entre 39-40 km, amb uns 1000 de desnivell, molt i molt distrets. Hem combinat parts molt rodadores amb d’ altres amb camins més tècnics i distrets, i corriols nous quasi a tocar amb Llinars. Una bona sortida !!!

Track de la sortida al Wikiloc i Cicloide:

Sortida del 10 de novembre del 2013

Sortida de Sant Martí

La setmana passada, trastejant per internet, vaig veure que diumenge feien la pedalada del Montnegre que surt de Sant Celoni. Semblava força interessant ja que la major part del recorregut discorria per la part alta de Vallgorguina i Olzinelles, una de les meves zones preferides i que coneixem força bé, però em va cridar l’ atenció un parell de trams del recorregut que no em sonava d’ haver-hi passat i pel mapa em dona la sensació de que han de ser uns corriols força interessants ... i es clar, això no pot ser, s’ ha d’ anar !!!

Casualment diumenge em trobo al Ramón a la riera i li comento que dilluns, al ser les festes d’ Arenys de Munt, no treballo, que sortiré amb bici, i que tinc l’ inquietud d’ anar a explorar aquests corriols que no coneixem... i es clar, a ell li bull la sang tant com a mi i no tarda res en apuntar-se.

Sortim amb l’ idea d’ anar per feina, per la via directe a explorar, però també aprofitem per baixar a Vallgorguina pels camins força tècnics de Can Carcassés a la betzinera de Vallgorguina, pugem per la pista d’ Olzinelles passant per Can Xic Nanés i la Roca del Diable i, a mitja baixada cap a Olzinelles, ens desviem pel primer dels camins desconeguts que ens du, de pujada, al GR-92, a Can Mora. No es un corriol com semblava, però es un camí força maco, pel ben mig del bosc.

Anem pel GR-92 fins la Plana d’ en Mora on prenem l’ altre camí desconegut, ara de baixada, fins el camí del Coll Senís al Xeremell, però no el prenen, si no que ens desviem per pujar, ara si, per un corriol boníssim i net, també pel ben mig del bosc i travessant algun torrent, fins el Coll Senís.

Del Coll Senís anem cap a Collsacreu desviant-nos pel camí de la Font de l’ Aulet i Ca l’ Arquer per baixar a Arenys de Munt.

Aquesta sortida ha estat més curta que una de normal, però l’ hem gaudit força... quan ens ajuntem en Ramón i jo amb ganes d’ explorar, ben segur que monòtona no es !!!

Hem acabat fent uns 25 km i més de 800 metre de desnivell, i ens ha deixat satisfets, hem complert l’ objectiu del dia fent aquests trams nous que ens han agradat molt, i a més, en Ramón i jo hem pogut tornar a rodar plegats després de força setmanes.

De fotos, cap, ni portava la càmara.