dijous, 12 de setembre del 2013

Btt escalivada !!!

Ara ja som uns Frikis seriosos !!!
Per fi... l’ espera ha estat llarga, però per fi hem pogut estrenar l’ equipació oficial de BTTAMUNT, sense cap mena de dubte protagonista de la sortida d’ aquesta setmana, juntament amb l’ aniversari d’ en David, àlies Nacho Vidal. La veritat es que fèiem patxoca, i ens hem fet notar... ens ha quedat guapa, guapa !!!

I con que l’ ocasió ho mereixia, tant per l’ equipació com per l’ aniversari d’ en David, aquest cop hem decidit fer una sortida més tranquil.la i amb l’ idea d’ anar a fer un bon esmorçar de forquilla i ganivet al Corredor.

Hem estat en David, Gabriel, Ramón, Miguel, David Jimmy i jo, i per pujar al Corredor hem anat per Lourdes, escalada a la Creu de Rupit, GR-83 fins els Suros d’ en Burget i amunt seguint la pista principal... però es aviat, i encara que anem a esmorçar, collons... es diumenge i hem de donar el “callo” !!! , pel que decidim desviar-nos pel camí dels petits Misteris i anar fins Ca l’ Arenes, des d’ on anirem cap el Corredor seguint el camí del dolmen, però de pujada... i deu ni do quina pujada !!! Els que ho coneixeu ja sabeu del que parlo, rampes duríssimes, algunes combinades amb força roca i pedres, per posar-ho més difícil... una bona suada abans del premi !!!

A punt per arrassar !!!
Entaulada a la terrassa del Corredor on cauen  unes bones torrades amb escalivada i tonyina i, coincidència o no, la disposició del pebrot ben be semblen les quatre barres de la senyera que portem tant al maillot com al culotte... potser haurem de canviar el nom del grup i passar a dir-nos BTT-ESCALIVADA.

Senyeres a l' equipació ? quines senyeres ? esta clar que es una escalibada !!!
Porró de vi, refrescos, sigalons, tallats... on es el sofà per fer una migdiadaaaaa !!!

El camí de tornada, personalment s’ me fa una mica feixuc... no estic acostumat a fer aturades per esmorçar, i menys a beure vi... les cames s’ em ressenten i em costa tirar, però el vi ho compensa i al menys vaig amb un somriure d’ orella a orella.

Mirador del Grèvol
Tornem baixant per les escales fins el mirador d’ el Grèvol, on ens aturem a fer un parell de fotos, abans d’ enllaçar amb el camí dels Misteris, però a l’ inversa de l’ anada i, sense cap dubte empesos per la força que ens dona la nova equipació, en aventurem a fer alguna incursió pels camins que han obert després de la tala de l’ arbrat... que acaba en “fiasco”... hem de recular per tornar pels camins habituals.

Equiiiiiiip !!!!
Anem a buscar el GR-83, passem per la Casanova d’ en Pibernat i ens desviem pel camí de Can Mora per baixar a Lourdes, des d’ on anem cap a Arenys de Munt per la riera Sobirans.

Hem acabat fent uns 28 km i 763 metres de desnivell, una mica descafeïnada pel que estem habituats a fer, però ha estat divertida, sense complicacions... per lluir els colors !!!

Respecte al track, no m’ he adonat de que m’ he quedat sense pila quan ja quasi arribàvem a Arenys de Munt, a l’ alçada de Lourdes, i l’ he completat agafant un tram d’ un altre sortida que coincideix amb el que hem fet, però es totalment fiable i real. Aquesta setmana no puc publicar el track del Cicloide, ja que m' ha estat impossible penjar-lo.

Sortida del 8 de setembre del 2013

1. felicitatas per aquesta bonica equipacio ,que la disfruteu...!!!

2. Fins ara només us reconeixia per la barba d'en Gabriel, ara ja veig que amb la nova equipació us veuré d'una hora lluny!

Jo soc dels Ciclopatas de Premià de Mar i si que algún cop ens hem creuat, poques però com segueixo el vostre blog us identifico ràpid.

1. Hola Roger, aquesta es l' idea, amb aquests colors cantar força... ens hem de fer notar, tant per les colles beteteres... com pels caçadors !!! aquests dies hi han batudes per tots llocs i com més s' ens vegi, millor... juasjuasjuassssshh !!!

Fora bromes, es un plaer que ens segueixis, i espero que les nostres sortides us puguin ser útils , personalment es una gran satisfacció.

Salutacions !!!

3. Lo de l'escalivada és un puntasso, bones rutes com sempre i grans fotos.