diumenge, 3 de febrer del 2013

Corriols de la Montalbike i el Montalt

A nosaltres una mica d' aire no ens aturaaaaa !!!!
Quina ventolera avui ... i com ha condicionat la sortida !!!

Ja sortint de casa per anar al punt de trobada quasi em tomba un parell de cops i en Quique, David i Joan Garcia les han passat morades per pujar des d’ Arenys de Mar. Tenim molt clar que no es dia per anar a rodar per llocs oberts i decidim fer corriols per zones boscoses, lo més tancades possibles i així estar protegits del vent.

El port d' Arenys des del Turó de l' Oriola
En Quique porta el track de la passada Montalbike i no ens ho pensem, seguirem el recorregut fins on ens sembli, amb alguna variant marca de la casa, al nostre “aire”, mai millor dit... juas, juasss, juasssgghh !!!

Baixem a Can Jalpí per pujar a Can Vives, on comencem a seguir el recorregut de la pedalada amunt, cap al turó del Pollastre i començar a corriolar seriosament... Can Guix, riera de Torrentbó, corriol amunt per Can Torrent dels Pins fins la carretera de Torrentbó, planes d’ en Rata i l’ Oliva, on prenem la pista que puja cap el turó d’ en Bosc però la deixem en seguida per rodejar, per altres corriols, el turó de l’ Oriola abans d’ arribar a la part més alta de l’ urbanització Supermaresme.

Coll Pallarès, preparats per escalar el Montalt
Estem gaudint del recorregut, combinant corriols que no coneixíem amb d’ altres que ja havíem passat en altres sortides, acumulant desnivell en pocs kilòmetres... els corriols son durs però estan bastant nets.

Passem pel costats dels Rocs de Sant Magí i fem un descens fantàstic, per altres corriols es clar, fins la riera d’ en Cabot d’ Amunt, a Llavaneres, i anem amunt per pujar al Coll Pallarès per Santa Mònica, on fem una aturada per avituallar-nos i decidir per on seguim.

En Joan Garcia te problemes d’ esquena i pateix, pel que prefereix tornar a casa baixant un altre cop a la riera d’ en Cabot d’ Amunt per anar a Llavaneres, Port Balís i seguir el passeig fins Arenys de Mar.

Nosaltres no tenim temps de fer el recorregut de la Montalbike complert i decidim “cremar les naus” pujant al Montalt i la Pedra de la Ferradura per les temibles “set rampes” ... duríssimes !!! però les pugem bé... després de fer les de la setmana passada quan vam anar al Turó Gros estem entrenats.

Corral d' en Forn
De la Ferradura baixem al Corral d’ en Forn rodejant el turó de la Vilanegra per la vessant sud i, la guinda del pastis, descens a Lourdes pel Camí Amagat. De Lourdes riera Sobirans avall fins Arenys de Munt on en David i en Quique segueixen cap Arenys de Mar, i jo cap a casa, molt satisfet de la sortida d’ avui... ha estat molt, molt bé !!!

Turó de Ca l' Amar, des del Corral d' en Forn
Hem acabat fent uns 31 km força distrets, la majoria per corriols boníssims... i boníssima també l’ escalada al Montalt... objectiu complert respecte a la ventolera ja que en cap moment ens ha molestat, i objectiu complert ja que hem fet una gran sortida.