dimecres, 9 de gener del 2013

Sortideta de Reis

Ramonada !!! ... " anem per aqui, hi ha un corriol ciclable molt guapo !!!
Si es que no perdonem, ni que sigui el dia de Reis !!!

El dia abans ni ens havíem plantejat sortir, ni comunicat pel xat, ni res... però a última hora, mentre anàvem barallant-nos a cops de colze per arreplegar quatre caramels a la cabalgata de reis, vaig acabar trobant-me amb el Gabriel primer, i en Ramón després, i es clar, va sortir el tema bici... en dos segons ja ens vam posar d’ acord per sortir diumenge !!!

Es un dia especial i no volem arribar tard a casa, pel que decidim fer un recorregut circular seguint la part inicial del passat Open Muntbikes amb alguna variant : Can Sala de Dalt, camí cap a la Creu de Canet, Sot de la Mina, Sant Iscle i amunt cap a Can Vives de la Cortada.

El temps es força bo, sembla mentida que estiguem al mes de gener, pel que la sortida es força agraïda en aquest sentit... dona gust anar pedalant xino-xano pujant cap a Can Vives de la Cortada pel GR-5 amb l’ escalforeta del sol !!!

Anem cap el Pla de Forcs per enllaçar amb el GR-83 i prendre el camí de tornada a Arenys de Munt passant pel Coll Senís, Pla de les Bruixes, amb visita al Menhir de Collsacreu, indret per on passem sovint però que mai ens aturem ( de fet no te res especial, es un “pedruscu” tombat a terra que passa totalment desapercebut ), Collsacreu i descens a Lourdes pels corriols de Can Colomer.

Menhir de Collsacreu. Els tres "reis mags" !!!
Hem acabat fent uns 25 km, ben aprofitats, amb un tram inicial fins enllaçar amb el GR-5 distret, amb força corriols i terreny tècnic, una escalada a Can Vives de la Cortada constant però no excessivament dura, tram rodador fins Collsacreu i descens sempre divertit pels corriols de Can Colomer fins Lourdes.

Bé, dons ja està... crònica curta per una sortida curta, la primera de l’ any. Ara tot torna a la normalitat i a partir de diumenge que ve  comencem amb les “clàssiques”... a cremar el greix acumulat aquestes festes !!!

Enllaç al track publicat al Wikiloc i Cicloide:

Sortida del 6 de gener del 2013

1. bona sortida i cuantes cosas xules teniu per el vostre territori.

2. Ginetas, penso que hauriem de fer una doble jornada, es a dir...un diumenge els BTTAmunt us visitem i unaltre veniu vosaltres!!!!

Nosaltres podrim agafar el tren i quedar a Tordera...ahhh i sobretot ens porteu a esmorçar..em feu molta enveja!!!!