dilluns, 29 d’octubre del 2012

2n. Open MuntBikes 2012, al sac !!!

Collons, quanta gent !!!

Dons si, ja tenim l’ Open MuntBikes al sac... dos de dos i, després del bon regust de boca que ens ha deixat, l’ any que ve repetirem. Ha estat força, força bé !!!

Acostumats com estem a muntar la nostra “pedalada” particular diumenge darrera diumenge, i coneixent el nostre entorn com el coneixem, no acostumem a participar en aquest tipus d’ esdeveniments, ens agrada anar al nostre aire, sense presses, sense aglomeracions... però aquesta es la nostra i no podíem deixar d’ anar-hi.

Del grup en Gabriel i jo, però ens hem trobat amb un bon grapat de gent coneguda, entre ells el Pep, el nostre nou seguidor en Toni de Pineda, un bon grapat de Jabalís Bikers deixant farum a senglar, en Tendo, en  Martí del CC. Arenys de Munt... i més, i més gent !!!

En Gabriel, la Noe i jo, a l' arribada
No se quanta gent ha participat, però pel que s’ ha vist a la sortida suposo que haurem arribat al límit de 700 que havia marcat l’ organització.

El recorregut ? hem començat la pedalada sense saber si faríem el curt ò el llarg, decidiríem en funció de com anés.

Comú per tothom, hem sortit de la plaça de l’ església per anar fins la Creu de Canet  per la pista de Can Sala de Dalt i Can Roig del Castell, desviant-nos per un parell de corriols abans d’ arribar-hi. De la Creu més corriols típics de la zona fins Sant Iscle primer, i un altre força exigent per enllaçar amb el GR-5 i pujar a Can Vives de la Cortada i Cal Paraire, des d’ on hem baixat a Vallgorguina per un camí força divertit.

Des de Vallgorguina pujada al Parent Rost per Can Plana de Dalt, passant per les quatre rampes terribles que hi ha abans d’ arribar al GR-83.

Al encreuament amb el GR-83 es separen els dos recorreguts, el llarg cap a la Casanova d’ en Pibernat i la Creu de Rupit per fer un tomb pel Pou de Glaç, tornar a la Creu de Rupit, Corral d’ en Forn i baixar a Arenys de Munt per la riera Sobirans passant pel camí amagat.

Nosaltres decidim seguir pel curt, ens trobem satisfets amb el que portem fet i anem a per la “buti”, pel que seguim el GR-83 direcció Collsacreu per desviar-nos pels corriols que baixen a la riera Sobirans per Can Colomer, i cap avall, a Arenys de Munt i el “premi”.

A per la butiiiiiii !!!!
Ja a l’ arribada, tant en Gabriel com jo hem coincidit en lo bo que ha estat el recorregut, ha estat força més variat del que ens semblava al repassar-lo abans de la pedalada, però hi ha hagut de tot... corriols amunt i avall més ò menys exigents, fortes rampes, descensos tècnics, algun tram rodador, tot molt ben complementat amb el terreny que ens hem trobat després de les pluges del dia abans... un bon recorregut, i més llarg del que en principi deia l’ organització, tant al Gabriel com a mi ens han sortit uns 33 km.

Gran ambient a l’ arribada, tot força ben organitzat i, pel que vam estar comentant amb altre gent, tothom ha quedat força satisfet. Felicitats a MuntBikes per l’ organització i el gran desplegament i esforç  que han fet per que la pedalada sigui un èxit... companys ho haveu aconseguit !!!

Respecte al track, no em vaig donar compte de que portava el navegador apagat al principi i falta el primer kilòmetre, però tant se val, va ser el tram d’ asfalt fins el camí de Can Sala de Dalt.

Pedalada del 28 d’ octubre del 2.012

1. Hi ha classificacions :
    Gabriel posició 98 i jo 99 de 271. Per prendre'ns amb tranquil.litat la pedalada no està malament