dissabte, 14 d’abril del 2012

Tornem al carrilet Girona-Olot

L' Àlex i jo, a Olot
Hi hem tornat, per quarta vegada i aquest cop , per fi, l’ hem completat... 110 km de Girona a Olot i tornar.

Com ens agrada aquest recorregut, totalment diferent a lo que estem habituats... acostumats a sortir de casa, a Arenys de Munt, i anar a escalar el Montnegre, Corredor, Tres Turons i moure’ ns per la jungla, anar a fer el Carrilet de tant en tant va be per variar i, encara que pugui semblar que es fàcil, 110 km a un ritme constant, alt, i només amb un parell d’ aturades de 15-20 minuts per jalar un entrepà, fa que lo fàcil no ho sigui tant.

Aquest cop hi hem anat l’ Àlex i jo i ens ha anat força be, ja de sortida ens hem proposat fer el recorregut complert en menys de 6 hores en moviment i, després d’ uns primers kilòmetres a un ritme suau per escalfar, poc a poc l’ hem anat pujant fins trobar-ne un en el que els dos ens hem trobat còmodes i a partir d’ aquí, rodar, rodar, rodar....

Aturada per menjar un entrepà a Amer, un clàssic... cada cop que pugem acabem esmorzant aquí.

Amer, centre de BTT de la Selva
A partir d’ aquí seguim, del “tirón” fins Olot, passant pel Coll d’ en Bas. Aquest tram, magnífic... paisatge fantàstic, masies, bestiar per tot arreu... una meravella !!!
Arribem a Olot cap a les dues, hem tardat poc mes de tres hores en arribar, contant l’ aturada a Amer, fet que ens anima a pensar que assolirem de sobres l’ objectiu  de temps fixat.

l' Àlex, devorant una "barreta energètica" rellena de llonganissa.
Fem un curt descans que aprofitem per devorar un altre bocata i enfilem el camí de tornada cap a Girona... ara quasi tot el recorregut serà de suau pendent de baixada i hem d’ agafar un ritme ràpid... però no, inesperadament comença a bufar un fort vent de cara que ens ha fet la guitza la resta del camí, fent baixar considerablement la mitja de velocitat que teníem previst per la tornada... tant se val, estem gaudint de valent !!!

Olot, segur que hi tornarem...
I així fins Girona, sense cap aturada, sense cap contratemps... i assolint l’ objectiu fent-lo amb 5 h 45’.

Resumint, un altre gran jornada de BTT, per rodar, fantàstica per desencallar les cames després de la Titan Montnegre trencacames del dia abans... que be que aniria tindre una ruta així a prop per poder anar-hi a rodar de tant en tant, per entrenar ò per gaudir-ne amb la familia.

Girona ( Salt )... objectiu assolit !!!
Recomano a tothom que hi vagi, sobre tot en familia, el recorregut es molt fàcil i el paisatge es una meravella... hi ha gent per tot, bikers que van a rodar, famílies senceres en bici ò caminant, avis passejant de poble en poble... un paradís per desconectar !!!

Avui, amb l’ idea d’ anar a rodar, no he fet fotos, només quan  hem parat a menjar. Si en voleu veure més d’ aquesta ruta, cliqueu l’ enllaç següent a la sortida que vam fer el passat octubre.

En familia pel Carrilet Girona-Olot

Enllaç al track penjat al Wikilog i Cicloide:

Sortida del 9 d’ abril del 2012
Xavi

1. Ara que ja hem completat aquesta, proper objectiu a curt termini: Girona-Sant Feliu de Guixols, aproximadament 80 km.