dilluns, 30 de gener del 2012

Un altre sortida llapec !!!


En Quim amb pantalons curts... s' ha d' estar sonat !!!
Això no es pot aguantar !!! ... aquesta es la segona setmana consecutiva que, quan millor m’ ho estic passant, he de girar cua per tornar a casa... quin mal rotllo... es com un “coitus interruptus” !!!

La setmana passada per que vaig sortir dissabte per la tarda i s’ em va fer de nits, i aquesta per anar a Vilassar, on l’ Isaac jugava partit de futbol sala. Per descomptat que la primera prioritat sempre es el meu fill... però es que em vaig quedar a mitges !!!

Avui érem en David, Quim Viader, Miguel i jo, amb alguna capa més de roba de l’ habitual ( menys en Quim, que fent una demostració del que es desafiar el temps, ha vingut amb pantalons curts ) després de que la previsió del tems ens va posar la por al cos anunciant glaçades i, fins i tot, la possibilitat de veure caure algun floc de neu arran de costa.

Son 2/4 de 8 del matí i fa fred, però la sensació es que no n’ hi ha per tant... hem passat per moltes de pitjor !!!

En Miguel es troba amb la mateixa situació que jo, ja que el seu fill i el meu juguen al mateix equip, i decidim improvisar la sortida amb l’ idea d’ anar tirant fins on l’ horari ens ho permeti.

Anem cap el camí de Can Sala de Dalt i l’ encreuament que ens ha de dur a la Creu de Canet, desviant-nos un parell de cops de la pista principal per fer algun dels corriols tant bons que hi ha per aquesta zona. Ja a l’ esplanada tot just abans d’ arribar a la creu anem a buscar la pista que porta al camp de tir i que baixa fins els Toros de Sant Cebrià, però a mitja baixada trobem el corriol de l’ últim tram de la Cebrianenca que vam fer en David i jo i que tant ens va agradar... es clar, ni ens ho hem pensat... directes pels corriols fins el poliesportiu de Sant Cebrià, amb trams força axaragaiats i tècnics... divertidíssim !!!

Estem a Sant Cebrià, son les 9 del matí, i en Miguel i jo hem de ser a casa a les 10... quan millor ens ho estem passant !!!

En David i en Quim decideixen pujar a la Creu dels Tres Termes per les Torrenteres i prendre la pista forestal de Castellà d’ Indies fins Can Palau, Turó d’ en Vendrell, Sant Iscle per Can Pera i Can Bosc, Arenys de Munt i Arenys de Mar.

En Miguel i jo els acompanyem fins el començament de la pista que puja a les Torrenteres, on ens separem per anar, pel costat del golf, fins el polígon industrial Sot de les Vernedes, Vistamar i el Camí de Canet, Canet i la pista que porta a la part alta de l’ urbanització Ajup, baixem fins la carretera C-61 i anem a Arenys de Munt pel lateral.

25 km en Miguel i jo que han estat força bé, però que ens han sabut a poc... bé ja recuperarem la setmana que ve... en David i en Quim han pogut fer una bona tirada... i una bona escalada per les Torrenteres !!!

Aquesta sortida l’ aprofitarem per preparar una bona corriolada entre Arenys de Munt i Sant Cebrià.

Es clar, avui era dia per aprofitar el temps al màxim, per això no m’ he parat a fer fotos, l’ única, al poliesportiu de Sant Cebrià, on hem fet una curta aturada.

Enllaç al track publicat al Wikiloc i Cicloide :


Mapa de la ruta
Sortida del 15 de gener del 2012
BTTAMUNT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada