dimecres, 26 de maig del 2010

Canyamars i veïnat de Rimbles

Can Rogent, al veïnat de Rimbles

Aquest diumenge hem tornat a anar a la zona de Canyamars i el veïnat de Rimbles , passant primer just per sota del Corredor. Hem seguit la part inicial de la ruta 9 ( Canyamars pel Corredor ) amb un parell de variacions : a l’ arribar als Suros d’ en Burget hem seguit per GR-83 i, a 600-700 metres, hem tombat a l’ esquerra per anar al Coll del Pi de Buac, on hem empalmat amb la ruta original direcció Corredor . Un bon tros mes endavant, quan arribem a l’ encreuament de les Pedreres d’ en Bosc, passada la cadena, hem anat per l’ esquerra i no hem deixat el camí fins el Safareig de la Barca, després d’ una forta baixada. A partir d’ aquí hem passat per Canyamars i el veïnat de Rimbles per Ca l’ Augé , on hem tombat a l’ esquerra per pujar, ja de tornada, a la Creu de Rupit i a Arenys de Munt.

L’ ideia inicial era pujar a la Plana de Can Vallalta agafant el camí de l’ esquerra, uns 400-500 metres mes endavant de Can Rogent, per anar a la Creu de Rupit pel Camí del Mig, però anàvem justets de temps i vam optar per la via més ràpida.

El proper diumenge ho tornarem a provar ja que la ruta ho mereix.

En total hem fet uns 30 km.

Aquí van un parell de fotos del personal i, a més, avanço un parell d’ una de les properes rutes que publicaré del veïnat de Rimbles.

Per cert.....

CADA VEGADA SOM MÉS GENT !!!!!!!!!