dimecres, 25 de maig del 2011

Font del Pradelló

Diputacióooooooooo !!!
Que te Olzinelles que últimament sempre hi acabem anant ???... dons que es un indret idíl.lic, dels que no t’ acabes, dels que sempre hi ha un racó per explorar... senzillament meravellós !!!

L’ idea inicial per aquest diumenge era anar al Pantà de la Brinxa ara que està a un nivell alt, però una part del grup ha vingut amb l’ intenció d’ anar a esmorzar a Can Pradell de la Serra i hem optat per canviar el recorregut per poder anar tots junts la major part de la sortida.

Hi hem anat una bona colla...i la veritat es que feia goig veure deu tius pedalant junts !!!

Bassa del Garrell... quasi no cabem a la foto
Érem en Quique, Jaume, Aníbal, Raül, Santi, Rafa, David, Juan Carlos, Xena i Xavi... i que puc dir... dons que ha estat fantàstic, com sempre, i amb la millor companyia que es pot tindre, amb ganes de passar-ho bé.

Ens hem trobat, com sempre, a la plaça de la Creu Roja d’ Arenys de Munt... dir que aquest cop l’ únic representant d’ Arenys de Munt era jo, la resta han pujat plegats des d’ Arenys de Mar.

GR-5... molt pedregós
Hem anat per carretera fins Sant Iscle, pres el camí de Dones d’ Aigua i passat Can Bosc a l’ esquerra pel camí de Can Rocosa per pujar a Can Vives de la Cortada. Per arribar-hi hem creuat una finca particular i, a escasos 200 metres de Can Vives de la Cortada, ens hem trobat al propietari, el sr. Plana, personatge molt emprenyat amb la Diputació per un tema de neteja de camins, que molt amablement ens ha convidat a sortir de la finca, o sigui, que ens ha fotut fora.... per 200 metres... CANALLA !!!

En Juan Carlos, apretant caixals
Al seu favor tinc que dir que la primera foto de la publicació ens l’ ha fet ell i ha quedat força bé.

De totes maneres, si no voleu tindre problemes amb el sr. Diputació preneu el camí de Can Bosc seguint el GR-5 ( marcat en groc al mapa ).

Hem pres el GR-5 , molt pedregós, fins un parell de revolts passat Can Vives per desviar-nos per un altre camí, molt brut i ple de branques, que ens ha dut al GR-83 a l’ alçada de Cal Paraire i cap amunt, fins el Coll de Can Poliva.

l' Aníbal, un bon escalador
Des d’ aquí hem anat a Olzinelles pel mateix recorregut de la ruta 23 que ens va dur a la Bassa del Garrell : Coll Blanc, Bassa del Garrell i Olzinelles per Ca l’ Agustí.

Ja a Olzinelles hem fet una aturada a la Font del Pradelló ( ò Lourdes )... lo que ens ha costat trobar-la !!!.

Anem cap a Sant Esteve d’ Olzinelles per pujar a l’ urbanització Puigdemir, on el grup es divideix, per una banda en Quique, Jaume, Raül, Rafa, Santi i Juan Carlos travessen l’ urbanització per anar per la carretera C-61 direcció Sant Celoni fins el camí que puja al Dolmen de Pedra Gentil i Can Pradell de la Serra, on els canalles han anat a esmorzar. Des d’ aquí han seguit pujant fins el Corredor, baixat a la Creu de Rupit, Lourdes, Arenys de Munt i Arenys de Mar ( marcat en blau marí al mapa ).

Font del Pradelló

La resta, en David, Aníbal, Xena i Xavi hem baixat a Vallgorguina per Can Virgili on hem decidit pujar al GR-83 per Can Plana de Dalt... i tornar a posar a proba els meus quàdriceps !!!

Can Plana de Dalt
Ja al GR-83 hem anar a Collsacreu i baixat a Arenys de Munt pel Fondo de Can Rossell, que després d’ arreglar-ho s’ ha convertit en un camí tècnic i molt divertit, un altre opció per baixar a Arenys de Munt.

En total hem fet uns 34 km fins Arenys de Munt el grupet de Can Plana de Dalt i uns 45 km fins Arenys de Mar els “botifarreros”.

Com ja es habitual, en Juan Carlos ha penjat el “track” a l’ enllaç següent:

Aquí van algunes fotos més...la resta estàn al Facebook.

Sortida del 22 de maig del 2.011

Mapa de la ruta

1. Xavi, cada día ho fas millor. Trobarem a faltar al cabreres una crónica i fotos com sempre. Que vagi be el basket

2. Molt bona la crònica i quin bon matí de BTT més bo hem viscut!!!

Una bona ruta, si que es cert que Olzinelles és el descubriment d'aquests ultims mesos, però em sembla que fins que no passem per totes les pistes i camins que hi ha no pararem,FANTÀSTIC!!!

Ahhh, VISCA EL BARÇA!!!!

ASSASSINS!!!! I FORÇA BTTAMUNT!!!!!

3. Olzinelles, Canyamars, Corredor, Vallgorguina, Sant Martí del Montnegre, Turó Gros, Horsavinya, Pantà de la Brinxa... i més, i més, i més !!!
    No em cansaré mai de dir-ho : Som uns privilegiats per poder gaudir de tots aquests indrets que tenim a la porta de casa, i lo millor, no ens ho acabem, sempre hi ha algún lloc nou per descobrir i, lo més important, gaudir-ho amb tots vosaltres, companys de fang...

SOM UN GRUP COLLONUT !!!

4. Creu de Canet, Tres Turons, Santa Mònica, El Corral d' en Forn, Creu de Rupit, Camí Amagat, Lourdes d' Arenys de Munt.... i més, i més, i méeeeeesssss !!!!

5. i més, i més, i méeeeeesssss !!!!

ASSASSINNNNSSSS !!!!

6. I el que encara no sabem......

Per cert, companys, aquest diumenge no sortiré, me'n vaig a Wembley!!!!!!!!!!!!!!no es conya, no puc sortir ja que m'haig de quedar a fer de cangur.

Espero veure la vostra crònica.

Per cert, ja ho vàrem comentar, amb en Xavi deiem de pujar al Turó Grós el diumenge 5 de Juny, podriem anar fins a Tordera amb tren tal i com vàrem fer fa unes setmanes, així sobretot en Xena i en Ramon disfrutaran del trajecte, aquell dia no van poder venir.Un dels objectius es pujar a la torre de guaita i penjar una bandera del barça i una estelada conmemorativa de la Xampinyons (bé això es secundari lo primer es fer la sortida).

a veure si ho anem madurant i quina disponibilitat teniu, tampoc vindrà d'una setmana.

!!!!ASSASSINS¡¡¡¡¡

7. Aquesta setmana, entre els que van a la Cabreres i els que per altres compromisos no poden sortir el diumenge, ens quedem en quadro.
    Dels que sortim habitualment quedem en Xena, Ramón Vilà i jo i, en el meu cas, he d' estar puntual a casa a 2/4 d' onze.
    M' estic plantejant adelantar l' hora de sortida a les 7 per poder fer-ne una de decent, però m' agradaria saber el que penseu els que vingueu diumenge... Si esteu d' acord, fantàstic, i si preferiu sortir com sempre, a 2/4 de vuit, dons també. Prefereixo sacrificar un ratet i poder anar amb els companys.

Respecte a lo de pujar al Turó Gros el 5 de juny, jo ja ho dono per fet, sempre que no surti un imprevist, guanyi ò perdi el Barça. Aquest diumenge faré una crida a la gent coneguda "oficialitzant" l' acte... El recorregut ? a mi m' agrada l' idea de tornar a sortir de Tordera, va ser molt maca, i si aquest cop la podem fer sense núbols, on podem apreciar les vistes, collonut. Si penseu en altres recorreguts, opineu. De fet es una excusa per fer un altre bona sortida !!!

8. Aquest cop sobretot no poden fallar els titulars de BTTAmunt Xena "el Senglar del Montnegre" i Ramon V "el Rei de la Jungla" o "Fòrmula 44" segons el dia.

Els que sortiu aquest cap de setmana que ho disfruteu, jo sortiré el dissabte al matí de 6:30 a 9:30, si algú vol quedar que ho digui o calli per sempre !!!!ASSASSSSINSSSS¡¡¡¡

9. Ramón, aquest diumenge quedem tu i jo.
    Sortiràs ? Jo ting un compromís i he d' arribar a casa a 2/4 d' onze, o sigui, ting temp de fer una bona sortideta, però sense encantar-me. M' he plantejat la possibilitat de sortir a les 7 per no estar tant pendent del rellotge, però si surts i prefereixes fer-ho com sempre, a 2/4 de vuit, dons perfecte. Prefereixo sortir mitja horeta menys i fer-ho acompanyat.
    Digue-m algo.

Si no fas ni puto cas i no em dius res, aquesta tarda et trucaré, ASSASSI !!!

Aprofito per comentar a tothom que he afegit a la columna de la dreta un "xat" que crec que anirà molt bé per agilitzar la comunicació entre nosaltres. No s' ha de donar d' alta de res, només posar el nom i una adreça de correu electrònic... i a xatejar. Pot anar molt bé per concretar les sortides, entre altres coses.