dimecres, 4 de maig del 2011

Tornem al Dolmen i la Font de la Figuerassa

Al Dolmen de Pedra Gentil
Aquest diumenge hem repetit la sortida del passat divendres a Vallgorguina i la Font de la Figuerassa, passant pel Dolmen de Pedra Gentil. No hi havia res programat, simplement, sense adonar-nos, hem acabat fent el mateix recorregut, per això avui no m’ estendré donant gaires detalls de la ruta.

Hi hem anat en Quique, Jaume, David, Juan Carlos, Ramón Vilà i jo, en Xavi... si, si... ho heu llegit bé... en Ramón Vilà... ha tornat, després d’ adonar-se que lo seu es anar a dalt d’ una bici, no dalt d’ un ruc, com es sospitava... JUAS, JUAS, JUUAAASSS !!!!

Es broma Ramón, ja saps que t’ hem trobat a faltar... LA JUNGLA NO ES LA MATEIXA SENSE TÚ !!!

El GR-83, abans de prendre el camí de Can Plana de Dalt
Hem pujat a Collsacreu per Lourdes i Can Mora, agafat el GR-83 direcció Mataró, camí de Can Plana de Dalt, on hem tingut el contratemps del dia en forma d’ averia mecànica d’ en Juan Carlos, solucionat amb la professionalitat i la rapidesa d’ un equip de mecànics de F-1.

Moment crític : al Juan Carlos li ha petat la cadena
Vallgorguina, camí de Can Clarenç, esglesia Vella i pujada al dolmen de Pedra Gentil, on reposem forces i fem quatre fotos. Destacar al Jaume que, si el diumenge passat va demostrar una potència fora del normal al fer tota la sortida amb plat mitjà, aquest ha demostrat que la teoria de l’ evolució es correcte : l’ home ve del mico... les fotos parlen per si soles...


El Jaume, confirmant la teoria de l' evolució
D’ aqui a Can Pradell, Serra de Can Clarenç, Can Vilar i escalada a la Font de la Figuerassa, al ben mig de la selva, on fem un altre aturada i gaudim de la frescor de l’ indret.

Això el la selva !!!
Seguim fins la Casanova d’ en Pibernat on prenem el camí de Can Quel per baixar a Lourdes i Arenys de Munt a tota pastilla. En Ramón i jo en hi hem quedat i la resta han continuat fins Arenys de Mar.

En total hem fet uns 29 km fins Arenys de Munt.

Enllaç a les dades del Garmin d’ en Juan Carlos :

... i quatre fotos més de la sortida.

"Tarzán" Jaume

Xavi, Ramón, Quique i Jaume



 Si, si, si... ha tornat el Rei de la Jungla

Font de la Figuerassa


Enllaç a la sortida del passat divendres a Vallgorguina i la Font de la Figuerassa :
http://bttamunt.blogspot.com/2011/04/un-tomb-per-vallgorguina-i-la-font-de.html

Sortida del 1 de Maig del 2.011
BTTAMUNT


IBP i altres dades d' interés

Mapa de la ruta

12 comentaris:

  1. Companys, bona sortida la d' aquest diumenge !!!

    La que vam fer per Setmana Santa travessant el Montnegre des de Tordera l' estic preparant amb detalls del recorregut i kilometratge per publicar-la com la Ruta 25... crec que ho mereix... va estar molt, i molt, i molt bé !!!

    Aprofito per comentar-vos que aquest diumenge us faig "banyes"... m' en vaig amb els Jabali Bikers a Sant Quirze de Besora per pujar al Castell de Milanys. Estem tots convidats a anar-hi, però el David ja se que no pot vindre, en Quique em va comentar que anava a la Cabrilenca ( no se si en Juan Carlos i el Jaume hi van ) i al Ramón, després de tants dies sense venir per culpa de la galipàndria ni li vaig comentar. Diumenge, encara que anava amb el grup capdavanter, s' el veia que no havia fet net del tot.

    De totes maneres, aquí queda escrit : pels que vulguin vindre he quedat amb l' Oscar dels Jabali Bikers diumenge a les 6:40. Divendres he quedat amb ell per acabat de concretar.

    ResponElimina
  2. Molt bones,
    Gaire bé escrius més al comentari que a la crónica.
    Ja tens al teu correu l'IBP de la sortida.
    Jo, diumenge no vaig a la Cabrilenca, aprofitarè per sortir amb el meu company que us vaig comentar, a veure com tira. Intentaré ensenyar-li alguna de les rutes últimes.

    JK

    ResponElimina
  3. Bones companys!!!

    Xavi com sempre es un plaer disfrutar de la crònica.Aquesta sortida es molt maca, i a més aquest diumenge ens ho vàrem pendre amb molta calma...força Xino Xano, amb bones parades i tertúlies....nous camins...collons que ´m'ho vaig passar de puta mare amb la colla!!!

    Menció especial per la tornada d'en Ramon, àlies Fòrmula 44 (veure enllaç)

    http://www.youtube.com/watch?v=vkhYbYYuk14

    Es nota que encara té resquicis però l'animal va pujar a la Figuerassa que semblava en Pantani carregat de dòping.

    De cara al proper diumenge, i veient les traicions , no us preocupeu, segur que els que sortim deixarem el pabellò ben alt!!!!

    Juan carlos, lo comentat, si vols que vingui el colega i el possem a prova...

    Apa siau!!!

    I VISCA EL BARÇA!!!! ASSASSINS !!!!!

    ResponElimina
  4. Si, ja se que aquesta setmana no m' he recreat gaire, però con que aquesta sortida es la mateixa del passat divendres sant no he cregut necessari estendrem... podria haver fet un "copiar y pegar"... JUA, JUAA, JUUAAASS !!!
    En canvi he posat l' enllaç, on surten algunes fotos de l' esglesia vella, que diumenge no vam parar.

    De conya les dades IBP, les incorporo a la publicació.

    David, tent tota la raó, aquest diumenge ens ho vam pendre amb molta calma i bon humor... MOLT BON ROTLLO ES EL QUE HI HA !!!
    Per part meva, em sento afortunat de poder anar per aquest camins amb la vostra companyia ( moment lacrimògen ).

    ResponElimina
  5. Nois, que tal si pensem en una equipació de bttamunt per l'estiu. Una samarreta i un culotte no estaria malament no???

    ResponElimina
  6. jejejejejeje

    http://www.cirosport.com/equipaciones/equipaciones-manga-corta.html

    ResponElimina
  7. Amb el David i el Xena vam comentar lo de fer una samarreta, inclús vaig començar a mirar algún disseny, però el tema s' ha quedat estancat...

    Ja en parlarem... trobo bé tindre una equipació

    ResponElimina
  8. Ei companys...JA ES DIJOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ja queda menys per vestir de curt i anar a la càrrega!!!!

    Bé suposo que alguns c....ns deuen sortir entre setmana....nocturnes..etc...ASSASSINS!!!
    Però el cap de setmana es meu...bé es nostre!!!

    BTTAmunt a tope!!!!

    Si no hi ha novetat quedem el diumenge com sempre.

    El tema de l'equipació em sembla bé, però ho hem de consensuar una mica i que tots ens la fem, si no perdrà gràcia.

    Apa companys fins aviat!!!!

    ResponElimina
  9. Per cert, algú sap alguna cosa d'en Ramon, el diumenge anava a tope però no sé si eren les últimes forces que li quedaven o bé està de nou a tope...i en Xena, espero que tinguis la màquina a punt..a veure si dieu alguna cosa!!

    Apa siau

    ResponElimina
  10. Companys, ahir em vaig quedar amb les ganes de sortir amb els "nocturnos". Per sort la feina apreta i vaig arribar a casa molt just de temps.
    Vaig acabant fent una sortideta d' una horeta de 10 km "verano azul" amb el meu fill Isaac per Can Jalpi, en far, Lourdes d' Arenys de Mar... No vaig suar la samarreta però només de veure el que gaudia l' Isaac per mi va ser una gran satisfacció...
    Ja ho he dit més d' un cop : EL FUTUR ESTÀ ASSEGURAT !!!

    ResponElimina
  11. Nois, son les 12 del migdia i en principi no m'espereu demà. Aprofitaré per sortir amb el meu colega però sortirem més tard, es a dir a les 8-8.30 Si canvien els plans ja us ho faig saber per aquí.

    ResponElimina
  12. Bones,

    Si no es que hi ha tempesta (no gotes), a les 7:20h a la farmàcia de dalt a Arenys de Mar o a les 7:30h a la Plaça de la Creu Roja d'Arenys de Munt,

    En Xena ja té la màquina a punt i vindrà en Marc Majó, un màquina Sardineta...

    Fins demà companys!!!!

    ResponElimina