dilluns, 2 de gener del 2012

Sortides Nadalenques 2011

Vista des de Cal Paraire... sense comentaris... IMPRESIONANT !!!
Bé, ja està, s’ han acabat les festes, ens hem atiborrat de menjar i beure, hem gaudit de la família... i es clar, també hem fet unes quantes sortidetes en bici !!!

Personalment he acabat sortint més del que em pensava... Sant Esteve, el 28, dia dels innocents, el 30 i, fins i tot, el 31 per rematar l’ any... totes sortides molt bones i, sobre tot, molt variades, i si les he d’ explicar detalladament en una crònica serà molt llarg i pesat... crec que el millor es no allargar-la i nomes faré cinc cèntims de cada.

La de Sant Esteve ja la vaig publicar l’ endemà mateix de la sortida, o sigui, no cal comentar-la.

Óscar, Víctor, Andrés, Joan, Dani i jo, a Lourdes d' Arenys de Munt
El dimecres 28 vam quedar amb l’ Óscar, Dani, Víctor i Andrés, dels Jabalí Bikers i en Joan Garcia i jo per part nostre. No teníem res programat i va ser tot improvisat, però va sortir força bé... vam fer una volta pels corriols de la zona dels Tres Turons, camí amagat de pujada inclòs, baixar al veïnat de Rimbles per Cal Rogent, la Corbata per pujar a la plana de Can Vallalta i tornar a baixar a Canyamars i pujar a la Creu de Rupit pel Camí del Mig.

Corral d' en Forn, després d' entrar en calor pujant pel camí amagat
De la Creu de Rupit vam anar fins els Suros d’ en Burget per baixar a Lourdes d’ Arenys de Munt pel camí de Can Quel i Can Framis.

A Lourdes els companys Jabalís es van quedar a fer un avituallament de forquilla i ganivet i en Joan i jo, cap a casa.

Veïnat de Rimbles i Canyamars... ben glaçat !!!

No va ser una sortida gaire llarga, uns 27 km els d’ Arenys de Munt, però força distreta, amb corriols, pujades fortes, baixades tècniques i, sobre tot, amb el bon rotllo i sintonia que hi ha sempre que sortim plegats Jabalís i Cargols... aquest 2012 ben segur que en farem unes quantes plegats... Salutacions, companys Jabalís !!!

Enllaç al track publicat al Wikiloc i Cicloide:

Mapa de la ruta
Divendres 30 vaig anar sol... en David de vacances, en Ramón treballant, en Xena desaparegut i en Joan Garcia, que últimament ja s’ ha tornat un habitual a les nostres sortides, baixa d’ última hora... aprofito per fer una sortida a la meva mida explotant les possibilitats del meu nou navegador i acabo fent, personalment,  una de les millors de l’ any, de les que estic segur que repetiré ben aviat amb la resta de companys... variadíssima, de tot i, a més, amb un paisatge envejable com es el de la zona del Montllorer per la vessant nord, per baixar a Olzinelles des del Coll Butí, una de les meves debilitats... una meravella !!!

Castell de Montsoriu, des del Montllorer

El Montseny i camins del Montllorer

Es clar, amb l' altre debilitat que tinc, la fotografia, em vaig fer un fart de fer fotos... aquí només hi ha una petita part, al Facebook hi ha més.

He tingut que fer la cabra més d' un cop !!!
Per anar a Olzinelles vaig pujar a Lourdes, Collsacreu per Can Colomer, Cal Paraire, GR-92 per Can Pauplana, corriols fins el Coll Blanc, Coll Butí, Suro dels Músics i baixada a Olzinelles pels Quatre Camins i l’ Alzina Vell desviant-me per algun corriol força divertit... i saltant uns quants arbres caiguts...

Cal Paraire
Al Pont de Ca l’ Alzina Vell pujo al Turó de Ca l’ Alzinar Vell, Turó de la Vaca i torno al GR-92 a l’ alçada de Can Mora per prendre el camí de tornada per Cal Paraire. Al pla de les Bruixes prenc el camí de la Font de l’ Aulet i Ca l’ Arquer per baixar a Arenys de Munt.

El Montnegre, des del Turó de l' Arquer
En total uns 39 km, repeteixo, per mi una de les millors de l’ any.

Per cert, sorpresa agradable quan, pujant a buscar el GR-92 de tornada, em trobo al Juan Carlos acompanyat per la familia que anàven a fer un tomb per Olzinelles... salutacions, crack... a veure si t' apuntes a fer alguna sortideta amb nosaltres !!!

Enllaç al track publicat al Wikiloc i Cicloide.

Mapa de la ruta
Dissabte 31, en principi, no tenia intenció de sortir... la bona sortida del dia abans em va deixar més que satisfet i tenia el cap més pendent en la festa de Fi d’ Any que anar en bici... però a última hora vaig quedar amb el Miguel per fer-ne una tranquil.la, curta i a prop de casa. Fa un parell de setmanes que no surt i no es vol donar canya, i jo no vull forçar... he de cuidar els quàdriceps... però que coll..., no se dir que no a una sortida !!!

Serra d' en Sala
Improvisem una corriolada entre Arenys de Munt i Canet de Mar, curta però intensa. Prenem el camí de la ruta de les masies desviant-nos a Can Sala per anar a veure “la presó”, indret curiós on hi ha una Moreneta.

Coincidim amb el Martí, company del Club Ciclista Arenys de Munt, i acabem fent plegats la sortideta matinal... bon element, espero que coincidim en altres sortides...

La Moreneta
En Miguel a la "presó"

Corriolem per la Serra d’ en Sala i anem cap a la Creu de Canet, on en Martí ens proposa baixar a Canet pel camí dels Gossos, corriol força divertit. A Canet decidim tornar a Arenys de Munt per rial dels Ruals i prendre uns corriols que ens porten un altre cop a la Plana d’ en Sala.

Baixant a Canet pel camí dels Gossos
Tornem a anar pel mateix corriol de la Serra d’ en Sala, ara de baixada, i el Rial de la Rectora.

Pujant a la Plana d' en Sala

Hem acabat fent uns 17 km, un recorregut curt però ja sabem el que es anar per corriols... acabes tant cansat com si s’ hagués fet una ruta de 30 ò 35 km.

De tornada, a prop del Rial de la Rectora
Enllaç al track publicat al Wikiloc i Cicloide.

Mapa de la ruta
... I així hem acabat l’ any, aprofitant fins l’ últim dia per anar en bici i esperant que aquest 2012 puguem gaudir, com a mínim, tant com ho hem fet el 2011.

BICICLETA I MUNTANYA !!!

Xavi

1. Quin Nadal més ben aprofitat !!!

aquest proper divendres, dissabte i diumenge festa... MMMMMMMMMMMMMMMMM !!!!! JA TING GANES DE TORNAR A SORTIR !!!!

Ara que ja tornem a la normalitat, a veure si podem fer al menys una sortida tot el personal plegats !!!