diumenge, 6 de novembre del 2011

Sortida passada per aigua !!!

S' ha d' estar sonat per sortir un dia així !!!
Tota la setmana pendent del temps esperant que diumenge deixi de ploure... però no... no hi ha hagut sort i, com ha estat succeint durant quasi tota la setmana, avui ha continuat plovent...

Decepció i creuaments de missatges a les 7 del matí anul.lant la sortida... torno al llit, però no tinc son... escolto la pluja com pica a les teulades veïnes... fins que de cop, amb un “plis”, deixa de fer-ho.

Es ¼ de 9 i penso : encara hi ha temps per fer una bona sortida, a prop de casa per si torna a ploure. Quan m’ estic preparant, musiqueta del mòbil... en Ramón ha pensat el mateix que jo i quedem al punt de trobada en 15 minuts... missatge al David que ràpidament s’ apunta, igual que en Xena... LA VELLA GUARDIA DE BTTAMUNT ES TORNA A UNIR PER DESAFIAR LES INCLEMÈNCIES DEL TEMPS !!!

Comença a ploure un altre cop, però ja no hi ha marxa enrere... decidim improvisar i anem riera amunt per anar a Lourdes i el Corredor i allà decidir, sobre la marxa.

A Lourdes l’ intensitat de la pluja augmenta i decidim fer una aturada per prendre alguna cosa calenta... serà l’ única aturada del matí.

L’ aiguat afluixa i continuem pujant fins la Creu de Rupit, on hi ha canvi de plans... continua plovent amb intensitat intermitent i no volem allunyar-nos gaire de casa. Decidim continuar pujant fins la Pedra de la Ferradura, fet que no ha estat fàcil ja que, a més de la pluja s’ ha afegit la dificultat de pujar per terreny enfangat.

De la Pedra de la Ferradura hem baixat al Corral d’ en Forn per corriols, desviant-nos de la pista principal, Turó de Ca l’ Amar, una part del camí amagat i camí del Corral fins la carretera de Torrentbò, amb una mica de camp a través. Fem un curt tram de carretera fins el Pollastre on prenem el camí de la dreta fins Can Vives i baixem a la riera d’ Arenys de Munt, a la part alta de Can Jalpí, pels corriols més tècnics de la zona.

Es ¼ de 12 i el temps s’ ens ha tirat al damunt... ens acomiadem d’ en David i en Xena, que van cap a Arenys de Mar, i en Ramón i jo anem cap a Arenys de Munt.

No ha estat una sortida espectacular, només hem fet uns 19 km, però estem contents, hem fet una sortida curta, però molt variada, amb una bona escalada a la Creu de Rupit i Ferradura, amb terreny pesat on l’ esforç ha estat important, trams tècnics al camí amagat i part alta de Can Jalpí... de tot i inesperat, ja que a primera hora ja donàvem el diumenge per perdut... HEM SALVAT ELS MOBLES !!!

Es clar, avui, amb aquest temps, no he fet fotos.